جمعه , 31 فروردین 1403

کرج میزبان برگزاری رویداد پوشش ایرانی- اسلامی می شود

کرج میزبان برگزاری رویداد پوشش ایرانی- اسلامی می شودبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ غفور قاسم پور گفت: دومین رویداد پوشش ایرانی – اسلامی کرج همزمان با روز ملی عفاف و حجاب برگزار می شود.

وی ادامه  داد: اجرای این طرح حرکت در مسیر راهبردهای تعیین شده از سوی  استاندار البرز  پیرامون ترویج فرهنگ ایرانی- اسلامی و عفاف و حجاب است.

فرماندار کرج با اشاره به استقبال خوبی که از نخستین رویداد پوشش ایرانی – اسلامی شهر کرج در بهمن ماه سال گذشته شد، افزود: برگزاری رویدادهای فصلی یکی از مصوبات قرارگاه عفاف و حجاب و دفتر امور بانوان و خانواده شهرستان کرج بوده است که همزمان با ۲۱ تیرماه روز ملی عفاف و حجاب دومین رویداد را در ابعاد وسیع تر با رویکرد سیاست گذاری فرهنگی و اجتماعی در دستور کار اجرایی شدن قرار داده ایم.

قاسم پور با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای اجرای این رویداد پیش بینی شده و کار در روند اجرا قرار دارد، گفت:  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز متولی کارگروه ساماندهی مد و لباس است و با همکاری مشترک فرمانداری ویژه شهرستان کرج و سایر دستگاه های متولی امر،  این طرح اجتماعی در تابستان ۱۴۰۱  برگزار خواهد شد. 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …