شنبه , 22 اردیبهشت 1403

کاروان های خانوادگی خودرویی از کرج راهی سرزمین نور می شوند

سرهنگ پاسدار «علی شعبانی»  روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:  بر اساس برنامه ریزی های انجام شده اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور از ۱۹ اسفند ماه جاری آغاز و تا روز نهم فروردین ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. 
وی اظهارداشت:  برای این سفر،  زایران علاوه بر۷۰ خودروی شخصی با ۱۰ اتوبوس نیز اعزام می شوند بطوریکه با هر خودروی شخصی پنج نفر و با هر اتوبوس ۴۴ نفر راهی می شوند. 
شعبانی هزینه اعزام برای هر نفر را با اتوبوس ۲۵۰ هزار تومان  و با خودروی شخصی ۱۵۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود:  برای این سفر هزینه برآورد شده برای هر نفر یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است که با کمک سپاه استان البرز هزینه به یک دهم کاهش یافته است. 
وی با بیان اینکه مدت اقامت زائران در این سفر سه شب و. چهار روز می باشد،  تصریح کرد:  زائران شب اول در اردوگاه شهید کلهر اندیمشک،  دومین شب در اردوگاه شهید مسعودیان اهواز و سومین شب در اردوگاه شهید باکری خرمشهر اقامت خواهند داشت. 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام هادی (ع)  کرج ادامه داد: سفر راهیان نور در سالجاری پس از ۲ سال وقفه به دلیل شرایط کرونایی به  چاشنی گردشگری آمیخته است به طوریکه زائران به همراه راه بلد محلی از اماکنی همچون موزه هفت تپه،  یک معبد،  منطقه صنعتگران و یک کاخ واقع شده بین شوش و چغازنبیل، مرقد مطهر سبزقبا و پایگاه چهارم شکاری دزفول بازدید می کنند. 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …