پنجشنبه , 9 فروردین 1403

کاروان زیر سایه خورشید میهمان البرز می‌شود

همزمان با ایام مبارک دهه کرامت، کاروان زیر سایه خورشید از آستان قدس رضوی به منظور شرکت در پانزدهمین دوره جشن‌های دهه کرامت، میهمان مردم البرز می‌شوند.

کاروان زیر سایه خورشید میهمان البرز می‌شودبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، مسوول شبکه جوانان رضوی و ستاد برگزاری جشن‌های دهه کرامت استان البرز گفت: کاروان زیر سایه خورشید در قالب ۲ گروه از خادمان بارگاه آستان قدس رضوی از ۱۱ تا ۲۲ خرداد ماه سال جاری به منظور شرکت در جشن‌های دهه کرامت در البرز حضور می‌یابند.

حمزه قزلباش با بیان اینکه خادمان حرم مطهر ثامن الحجج (ع)، پرچم متبرک آستان قدس رضوی را با خود حمل می‌کنند، افزود: اعضای این کاروان پس از زیارت قبور مطهر شهدا برای شروع رسمی جشن‌های دهه کرامت در استان با امام جمعه کرج دیدار خواهند داشت و پس از آن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی راهی شهرستان‌های استان می‌شوند.

او گفت: عیادت از بیماران در بیمارستان ها، دیدار با نیرو‌های مسلح و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، دیدار با گروه‌های جهادی، حضور در مراکز بهزیستی، استقبال مردمی در شهرها، حضور در آستان مقدس امامزادگان، حضور در جشن‌های خانوادگی و حضور در هیئات و مساجد از برنامه‌های پیش بینی شده برای این گروه‌ها می‌باشد.

قزلباش، حضور در جمع مدیران استانی و دستگاه‌های اجرایی، دیدار با گروه‌های جهادی، دیدار با نخبگان و حضور در شرکت‌های دانش بنیان و مراکز تولید را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …