جمعه , 7 اردیبهشت 1403

کارخانه نو‌آوری استان البرز از شرکت‌های دانش بنیان حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،  محمد نبیونی صبح امروز در  حاشیه بازدید از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز اظهار داشت: در این بازدید مقدمات ایجاد تفاهم‌نامه همکاری علمی با کارخانه انجام شد که بر اساس این تفاهم‌نامه، موارد مرتبط با قانون جهش “تولید دانش‌بنیان” که چندی قبل در مجلس تصویب و برای اجرایی‌شدن به دولت ابلاغ شده مورد توجه جدی قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین معرفی نخبگان استانی برای فعالیت در شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در کارخانه، بررسی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری با معرفی بیشتر شرکت‌های مستقر، مشارکت بیشتر در ارائه خدمات به شرکت‌های دانش بینان و شرکت‌های نوپا مستقر در کارخانه و استفاده از ظرفیت نخبگان در ارائه طرح‌های جایگزین نظام‌وظیفه از محورهای این تفاهم‌نامه است که به‌زودی امضا خواهد شد.

رئیس بنیاد ملی نخبگان استان البرز  گفت: این بنیاد از روزهای اولیه، در مراحل تأسیس و راه‌اندازی فاز یک کارخانه نوآوری البرز حضور داشته و هم اکنون نیز که در حال آماده‌سازی فاز دوم این کارخانه هستیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های نخبگان در استان البرز عنوان کرد:  ظرفیت‌های این مجموعه برای ارائه خدمات و استفاده از ظرفیت‌های نخبگان در بخش های مختلف استانی در این مجموعه خواهیم بود تا گام‌های نخستین برای تبدیل‌شدن این مجموعه به شهرک نوآوری برداشته شود.

انتهای پیام/ش

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …