چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403

چهار هزار بسته معیشتی برای نیازمندان فردیس تهیه شد

 به گزارش ایرنا، این بسته های معیشتی  با کمک اقشار مختلف مردم ، مرکز نیکوکاری نور سپاه و پایگاه های بسیج در رزمایش مواسات و همدلی آماده توزیع شده است.

امام جمعه شهرستان فردیس در این رزمایش گفت: یکی از اوصاف مهم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ویژه حضرت فاطمه زهرا (س) توجه به محرومان و انفاق بود  و خوب است که انفاق و کمک به دیگران مخفی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی افزود: در کمک کردن به افراد نیازمند کرامت انسانی حفظ شود؛ کمک به دیگران و دستگیری یکی از آثار جامعه فاطمی  و آثار اعتقاد به مکتب حضرت زهرا (س) است.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس نیز گفت: یکی از مولفه های شهید حاج قاسم سلیمانی نوع دوستی و انساندوستی است کمک مومنانه نمونه بارزی از ویژگی های نوع دوستی این شهید است.

سرهنگ احسان علیزاده افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی شاگرد مکتب امیرالمومنین علی (ع) بود وقتی در خوزستان سیل آمد مانند یک سرباز نه مانند یک سردار به کمک مردم رفت.

وی با بیان اینکه در رزمایش مواسات اقشار مختلف مردم کمک کردند، اظهار داشت:  در اسفند ماه سال ۹۸  پس از  شیوع ویروس کرونا در کشور طبق فرمایشات مقام معظم رهبری با کمک مردم برای تهیه البسه، پوشاک،جهیزیه، دارو و درمان  افراد حدود سه میلیاردتومان در شهرستان فردیس  جمع آوری شد.

وی ادامه داد: در سال ۹۹ این کمک ها به چهار میلیارد تومان رسید و امسال تاکنون بیش از ۵۲ میلیارد تومان مبالغ مادی است که صرف این موارد ذکر شده است.

فرمانده سپاه فردیس گفت: این کمک ها از طریق خیریه ها ،مراکز نیکوکاری نور سپاه و پایگاههای مقاومت بسیج جمع اوری شده است  و سپاه در سه نقطه شهرستان حدود چهار هزار بسته تهیه و بین نیازمندان توزیع می شود.

شهرستان فردیس با حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …