شنبه , 8 اردیبهشت 1403

وزیر پیشنهادی اطلاعات نگاه آسیب‌شناسانه به فرصت‌ها و تهدیدها دارد

علیرضا عسگری روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به نقش وزیر پیشنهادی اطلاعات در مبارزه با مفاسد در قوه قضاییه می توان امید به مبارزه با فساد در دولت جدید را بیش از پیش داشت.

این فعال سیاسی بیان کرد: کلیت کابینه سیزدهم همراه با تخصص گرایی و جوان گرایی بوده و تیم اقتصادی تازه نفسی برسر کار خواهد آمد.

عسکری افزود: گمانه‌زنی‌هایی شده که نشان می‌دهد در دولت سیزدهم با جریان فکری جدیدی، سرنوشت اقتصاد ایران رقم خواهد خورد، اما در انتخاب کابینه به ویژه اعضایی که قرار است تعیین کننده آینده اقتصاد ایران باشند باید توجه داشت سیاستگذاری پولی، بودجه‌ای و مالیاتی اموری تخصصی و حرفه‌ای است که در درجه اول مسوول انتخاب شده باید دانش کافی برای اقدام در این حوزه را داشته باشد.

وی بیان کرد: در خصوص سیاست خارجی لازم به ذکر است که  کسی که به عنوان وزیر امورخارجه سکان هدایت و مدیریت دستگاه دیپلماسی را به دست می‌گیرد نقش تعیین‌کننده‌ای در سیاست خارجی ایفا می‌کند.

این فعال سیاسی گفت: بر این اساس، معرفی و انتخاب حسین امیرعبداللهیان به عنوان وزیر امور خارجه، دلالت‌های معناداری برای سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در دولت سیزدهم دارد و از جهت شناخت وی با جامعه بین المللی میتواند نقش موثری در تحکیم مبانی نظام در منطقه داشته باشد .

عسگری اظهار داشت: در خصوص وزیر پیشنهادی کشور سردار وحیدی می توان گفت  ایشان می تواند در حوزه وزارت کشور عملکرد موفقی داشته باشد. وی  هم در حوزه های پژوهشی کار کرده و هم در حوزه شهری اطلاعات خوبی دارد .

وی یاد آورشد: کلیت کابینه حداقل ۸، ۱۰ نفر از اینها چهره های شناخته شده سیاسی و کاری هستند و ترکیبی از چهره های شناخته شده و  کاری هستند که می‌توانند شعار مورد تحقق دولت مردمی و ایران قوی را بیش از پیش عملی سازند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …