شنبه , 15 اردیبهشت 1403

استاندار البرز: سه میلیون اصله نهال در استان غرس شد

«مجتبی عبداللهی»  روز پنجشنبه در آیین همزمان افتتاح پروژه های منابع طبیعی کشور که به میزبانی البرز وبا  حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد افزود: به مناسبت فرا رسیدن هفته منابع طبیعی،با شعار هر شهروند یک درخت حدود سه میلیون اصله نهال در البرز غرس شد.

وی با بیان اینکه  در استان یک اراده مردمی صورت گرفت و با همراهی مدیران استان توانستیم موج بزرگی از درخت اری در البرز را راه اندازی کنیم اظهار داشت: حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست در قالب شعار و اقدامات گذرا و مقطعی نمی گنجد بلکه باید با تمام وجود در این زمینه وارد عمل شویم.

عبداللهی با بیان اینکه  حفظ محیط زیست رابطه مستقیم با سلامتی و شادابی مردم دارد تصریح کرد:  توجه به منابع طبیعی باید در فرهنگ ما نهادینه شود و مردم را بیشتر و بهتر از آن آگاه کنیم.

استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود به تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان اشاره کرد و گفت: با هدف مقابله با این مهم در البرز به صورت جدی اقدام شده چرا که گسترش ویلاسازی به فضای سبز و کشاورزی بعنوان میراث آیندگان، آسیب وارد می کند.

عبداللهی در بخش دیگری از سخنان خود به  توسعه و ترویج کشت گلخانه ای در استان اشاره کرد و گفت: توسعه گلخانه ها، علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب و حفاظت از اراضی کشاورزی، صرفه اقتصادی و اشتغالزایی نیز در بر دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …