شنبه , 8 اردیبهشت 1403

نیروگاه منتظر قائم حدود ۲ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرد

محسن دانک روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان تولید این نیروگاه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۲۷ درصد افزایش تولید را نشان می دهد.

وی اضافه کرد:  تولید یک میلیون و ۹۸۴ هزار و ۱۹۰ مگاوات برق تولید شده در نتیجه تلاش همکاران مجموعه در بخش های مختلف تعمیرات، مهندسی و برنامه ریزی، واحدهای پشتیبانی و همچنین مجموعه بهره برداری از واحدها با انجام برنامه های پیش بینی شده تعمیرات در سال گذشته و آماده بکار بودن واحد ها در مقطع زمانی بهار سال جاری، محقق شده است.

وی بیان داشت: مجموعه نیروگاهی منتظرقائم، باوجود محدودیت هایی همچون شیوع بیماری کرونا، مشکلات اقتصادی و تحریم های شدید و محدود کننده، با زحمات مستمر همکاران قادر شد تا عملیات تعمیرات را در واحدهای  بخار و  واحدهای گازی به اضافه بازدیدهای دوره ای واحدهای سیکل ترکیبی و بخار در سال ۱۳۹۹ به انجام برسانند تا واحدها آماده تولید حداکثری در بهار و تابستان سال جاری باشند.

 مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق شهید منتظرقائم فردیس استان البرز گفت: بخشی از عملیات تعمیرات آغاز شده در ماههای پایانی سال گذشته، طی ۲ ماه نخست سال جاری ادامه داشت.

نیروگاه منتظر قائم فردیس ۲۰ درصد برق استان های تهران و البرز و  سه درصد برق کشور را تامین می کند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …