جمعه , 7 اردیبهشت 1403

نیروهای جهادی و انقلابی در استان البرز فرصت خدمتگزاری به مردم را پیدا می‌کنند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،  مجتبی عبداللهی در دیدار با اعضای جبهه پایداری استان البرز که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، پس از استماع مطالب اعضا درباره مسائل و موضوعات استان، اظهار داشت : به تصمیم گیری براساس خرد جمعی و استفاده از ظرفیت‌های فکری، پژوهشی و مطالعاتی صاحب نظران قائل هستم و برای این منظور از ابتدای مسئولیتم در استان با طیف‌های مختلف مردم در استان دیدار و گفت‌وگو داشته ام.

وی افزود: کشور در شرایط کنونی از بهترین شرایط اتحاد و همدلی بین سران قوا برای حل مشکلات و کسب رضایتمندی مردم برخوردار است و ما به‌عنوان کارگزاران نظام و خدمتگزاران مردم باید از این فضا برای نیل به اهداف توسعه ای استان بهره برداری کنیم.

عبداللهی گفت: طی بازدید های میدانی از نقطه به نقطه استان و دیدار و گفت‌وگوی چهره به چهره با مردم، فعالان سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و به موضوعات و دغدغه‌های حوزه های مختلف آگاهی و اشراف بیشتری پیدا کرده ام.

وی افزود: بر این اساس با احصا مسائل استان درصدد برنامه ریزی‌های دقیق با ترسیم افق 50 ساله و در کنار آن حل مشکلات فعلی در زمان منطقی هستیم و از سوی دیگر باید اعتماد و رضایت مردم را نیز جلب کنیم.

استاندار البرز گفت: مردم آگاه هستند و رصد دقیق بر عملکرد ما دارند از این رو فرصتی برای کوتاهی و غفلت نیست و مدیران باید شبانه روزی کار کنند تا اهداف توسعه ای استان محقق شود و کیفیت خدمات دهی به مردم افزایش یابد.

وی افزود: قرارگاه اجتماعی استان در حال شکل‌گیری است و احکام به‌زودی صادر می‌شود تا به صورت عملیاتی و اجرایی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی وارد عمل شویم.

عبداللهی گفت: بر این باور هستم که حل معضلات اجتماعی در حوزه ارتقا زیرساخت های فرهنگی نیز تاثیر بسزایی دارد.

وی افزود: از سوی دیگر بخش بزرگی از مشکلات و دغدغه‌های مردم از اقتصاد نشأت می گیرد از این رو باید در این زمینه نیز در ابعاد استانی برنامه ریزی و اقدام کنیم و در سطح کلان نیز پیگیری های لازم را داشته باشیم.

استاندار البرز گفت: در حوزه بانوان نیز با جمع اثرگذاری از بانوان دیدار و گفت‌وگو داشتم و مقرر شد قرارگاه عملیاتی بانوان و خانواده نیز تشکیل شود.

وی افزود: پذیرای تحقیقات، پژوهش‌ها، مطالعات و نظرات افراد صاحب نظر و متخصص استان هستیم تا با برنامه ریزی به اجرا برسانیم.

عبداللهی با اشاره به روند انتصابات در استان، گفت: به افراد فرصت می‌دهم تا کارآمدی و تخصص خود را اثبات کنند چرا که استان برنامه‌های عقب مانده بسیاری دارد که برای تحقق آنها به نیروهای شایسته، توانمند، متخصص، انقلابی و جهادی نیاز دارد.

وی افزود: قرار نیست تمام زمان مدیریتم در استان را به عزل و نصب مدیران بپردازم بنابراین باید انتصاب و انتخابی را داشته باشم که بتوانم با کمک آنها افق توسعه ای 50 ساله استان را در کنار برنامه ریزی‌ها و اقدامات میان مدت و کوتاه مدت دنبال کنم.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …