پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

نهضت توسعه مراکز پرورش گل و گیاه در چهارباغ البرز کلید خورد

قدرت اله شمیرانی روز  چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا همکاری و همیاری مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی ذیربط البرز در این زمینه را اقدامی راهگشا در تقویت و رشد اقتصاد کشاورزی چهار باغ و استان عنوان کرد.

وی گفت: وجود گلخانه های متعدد و اراضی بسیار حاصلخیز، چهار باغ را به مهد پرورش انواع گل و گیاه زینتی و قطب مهم تولید محصولات گلخانه ای ومرغوب باغی و کشاورزی تبدیل کرده است.

فرماندار چهار باغ در ادامه این گفتگو با اشاره به‌ نشست  اخیرش با پرورش دهندگان گل و گیاه زینتی افزود: یکی از مشکلات حاد این تولید کنندگان کمبود سوخت بود که رفع سریع  این مشکل توسط ادارات جهاد کشاورزی و صمت پیگیری و مورد تاکید  قرار گرفت.

شمیرانی تصریح کرد: همه دستگاه های اجرایی و خدمات رسان چهارباغ ملزم به رعایت قوانین و رفع موانع تولید در بستر توسعه همه جانبه پرورش گل و گیاه زینتی این شهرستان می باشند و باید این مهم را با اولویت ویژه  در دستور کار قرار دهند.

وی گفت: به تولید کنندگان گل و گیاه زینتی چهارباغ توصیه شده است برای گل کاری و زیباسازی ورودی شهرها و روستاهای این شهرستان بامحوریت شهرداری و دهیاری ها مشارک نمایند.

فرماندار چهارباغ  با اشاره به اولویت دولت سیزدهم در بحث رونق تولید ، به کارآفرینان و صاحبان سرمایه پیشنهاد کرد برای سرمایه گذاری در تاسیس واحدهای تولیدی در سطح این شهرستان حضوری فعال داشته باشند.

شهرستان  چهارباغ با جمعیتی حدود ۱۰۰ هزار نفر در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …