چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403

نماینده مجلس: محرومیت زدایی ویژگی بارز دولت سیزدهم است

علی حدادی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز با  انسجامی که بین دولت و مجلس شورای اسلامی متصور هست،  امیدواریم به نتایج خوبی در بحث محرومیت زدایی برسیم.

وی ادامه داد: بانگاهی به گذشته به این مهم می توان دست یافت که توجهی به محرومیت زدایی نشده بود و استان البرز با وجود نزدیکی به پایتخت مورد بی توجهی قرار داشت اما  امروز با همت دولت در تلاش برای رفع عقب ماندگی های خود است.

حدادی گفت: باید این نکته را مدنظر قرار داد که در نظام جمهوری اسلامی کارکردهای خوبی را در بخش های مختلف از جمله ارایه خدمات رفاهی از جمله آب و برق به روستاها شاهد هستیم، اما با توجه به سرانه ها و شاخص های  کشوری امروز استان البرز عقب ماندگی هایی دارد که باید در سطح ملی مورد توجه قرار گیرد.

وی یاد آورشد: سرانه تخت بیمارستانی، کمبود پزشک مختصص، امکانات و تجهیزات لازم آموزشی، درمانی و  ورزشی امروز مشکلاتی را برای مردم بوجود آورده که در سال ۱۴۰۰ استان البرز از جمله استان هایی بود که با تلاش نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی توانست اعتبارات لازم را در بخش محرومیت زدایی جذب کند.

رییس مجمع نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبارات محرومیت زدایی برای این استان اختصاص یافته که بدون شک پاسخگو نیست.

وی تاکید کرد: بنابراین در بحث اعتبارات استانی و تملک دارایی طی نشست هایی با استاندار البرز و رییس جمهوری به موضوع ۲ برابر شدن بودجه این استان اشاره شده است.

حدادی گفت:  ایجاد اشتغال یکی از ضروری‌ترین موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد؛ با توجه به مصوبه بند (الف) تبصره (۱۸) قانون بودجه که اخیرا در مجلس مورد توجه قرار گرفت، تقاضا داریم در مورد استان البرز و حوزه انتخابیه طالقان برای رفع محرومیت این مصوبه با تخصیص اعتبار مورد عنایت قرار گیرد.

استان البرز با حدود سه میلیون نفر جمعیت دارای ۷ شهرستان است .

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …