یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

نماینده مجلس : حضرت فاطمه (س)الگوی تمام بشریت است 

علی حدادی روز پنجشنبه در مراسم  سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و ایام  شهادت حاج قاسم سلیمانی در حسینه سید الشهدا (ع)طالقانی ها شهر گلسار  شهرستان ساوجبلاغ افزود:  آنچه که از ویژگی های زهرا اطهر(س)  باید الگو قرار داده شود آن است که همه ما باید در مسیر ولایت حرکت کنیم.
وی با اشاره به حدیث ثقلین و قرار دادن ۲ امانت مهم در اختیار انسان ادامه داد: قرآن کریم و اهل بیت (ع) ۲ موهبت بزرگ الهی هستند که انسان با تمسک به آنها از مسیر درست منحرف نمی شود.
حدادی گفت: امروز هرچه بیشتر باید با بهره گیری از سیره اهل بیت (ع) تلاش کرد و این مهم را برای نسل جوان بیان داشت.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی  در ادامه به سالروز شهادت سردار شهید  حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و شجاعت ،تدبر و ولایت مداری را از ویژگی های این سردار محبوب دلها برشمرد.
وی یاد آورشد: این سردار عالیقدر در دوران جنگ‌تحمیلی خدمات ارزنده ای برای کشور داشت و عملیات کربلای پنج به عنوان عملیات های مهم که معادلات دشمن را برهم زد مطرح است.
حدادی گفت: سردار سلیمانی از فرماندهان توانمند در شلمچه بود که پس از جنگ نیز اقدامات ویژه ای در مقابله با گروه های تکفیری و داعش داست.
رییس مجمع نمایندگان مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: صداقت در عمل و گفتار از دیگر ویژگی های سردار سلیمانی بود.
وی با اشاره به نقشه های شوم دشمنان قسم خورده اسلام برای کشور سوریه بیان داشت: اجرای  این نقشه های شوم دشمنان در سوریه هزینه های بسیاری در بر داشت و در تلاش برای تفرقه افکنی در منطقه خاورمیانه بودند.
حدادی خاطرنشان کرد: هدف اصلی دشمنان در منطقه ایران اسلامی بود که همواره بواسطه سرداران و غیور مردان شجاع نقشه های شوم آنان نقش بر آب شده است.
وی تاکید کرد: دلاوری و ایثار گری مردان غیور ایران اسلامی را که در تاریخ کشور بسیار هستند از این مردان شجاع باید هرچه بیشتر برای نسل امروز به تصویر کشید.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …