شنبه , 15 اردیبهشت 1403

نماینده مجلس: حذف ارز ترجیحی در کمیسیون تلفیق رای نیاورد

علی حدادی روز دوشنبه در نشست شورای اداری ساوجبلاغ افزود:  ارز ترجیحی در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی  مطرح شد و در لایحه دولت برای سال ۱۴۰۱ بود که هدف، خارج شدن مردم از این وضعیت نامناسب معیشتی بوده است اما تا به امروز کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی موافقت نداشته ولی پیش بینی های لازم انجام شده است.

وی با اشاره به بخشی از اقدامات انجام شده در بحث حذف ارز ترجیحی ادامه داد: در تامین کالاهای اساسی در بخش نان و دارو تلاش های قابل قبولی ازسوی دولت درحال انجام است چنانچه دولت تصمیم داشت از طریق بیمه حمایت های لازم در بخش دارو را داشته باشد اما اطمینان خاطر برای پاسخگویی از سوی دستگاه های بیمه ای نبود که رای نهایی برآن شد تا این حذف  انجام نشود.

رییس مجمع نمایندگان استان البرز درمجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز نیاز است با روحیه جهادی، انقلابی و بسیحی وارد عرصه دفاع از نظام اسلامی شویم  بنابراین باید در بحث تبیین و فعالیت هرچه می توانیم تلاش شبانه روزی باشد تا امید واقعی را برای مردم  ایجاد کنیم.

حدادی یادآورشد: امید واقعی زمانی است که دستگاه های اجرایی ما و مسوولان اجرایی و پرسنل همه وظیفه خود را در راستای پاسخگویی به مردم انجام بدهند که این مهم با استقرار دولت سیزدهم اتفاق خواهد افتاد.

وی ادامه داد: چراکه در دولت سیزدهم به موضوعات اشتغالزایی و تولید توجه ویژه ای شده و با توجه به پتانسیل های تولیدی استان البرز می توان دراین زمینه اقدامات موثر داشت.

نماینده مردم طالقان،نظرآباد،ساوجبلاغ و چهارباغ درمجلس شورای اسلامی بیان داشت: امروز به رغم شکست های راهبردی و سقوط امپراطوری استکبارجهانی همچنان توطئه های دشمنان ادامه دارد و با ولایت مداری جبهه مقاومت همچنان ایستادگی می شود.

وی افزود: جریان فتنه استمرار دارد؛ جریان فتنه شاید با شکل قبل نباشد اما در قالب های مختلف از جمله  جریان تحریف که شاهد آن هستیم نقشه های شوم دشمنان وجود دارد .

حدادی گفت: مباحث مختلف انقلاب اسلامی و دین اسلام را تحریف می کنند تا به تردید و ناامیدی جامعه دامن زنند بنابراین درمقابل جریان نفوذ و تردید  نقشه راه امروز ایجاد امید برای اینده بسیار درخشان نظام جمهوری اسلامی است .

وی اظهارداشت: اگرچه مشکلات اقتصادی و میعشتی وجود دارد اما امروز دولت انقلابی و مجلس اانقلابی در راستای تمدن نوین اسلامی قدم های مثبتی برداشته و برآن ا ست تا با لغو تمام تحریم ها و راستی آزمایی  بسیاری از مشکلات را دراین زمینه مرتفع سازد.

حدادی یادآورشد: امروز فروش نفت بهتر از گذشته شده و قراردادهایی با کشورهای مختلف منعقد شده که ارز آوری و پیامدهای خوبی برای امید آفرینی هرچه بیشتر دارد.

نماینده مردم طالقان،نظراباد،ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: آرامش امروز  را مدیون جانفشانی و ایثارگری شهدا، امام راحل(ره) و رهبری ولایت فقیه هستیم و باید در مسیر آنان حرکت کنیم . 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …