یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

نمایشگاه عکاس در سقزی گشایش یافت

به گزارش ایرنا، نمایشگاه عکاسی مایه زندگی “بژیو” توسط هنرمند جوان نارین میری عصر سه شنبه با حضور اهالی هنر و علاقمندان به عکاسی در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز گشایش یافت، در این نمایشگاه ۲۲ تابلو عکس رنگی و ۲ تابلو عکس سیاه سفید به نمایش گذاشته شده است.

این هنرمند جوان در حاشیه این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه را برای اولین بار برپا کردم و حدود پنج سال است که بصورت حرفه ای مشغول به عکاس هستم و در همین زمینه هم تحصیلات را ادامه می دهم.

نارین میری هدف از برپایی این نمایشگاه را نشان دادن افراد مسن که در معابر و بازار سقز هنوز مشغول کار و پیدا کردن روزی حلال هستند عنوان کرد و افزود: موضوع این عکس ها، دست فروشان کهن سال بازار و معابر سطح شهر را به نمایش گذاشته است.

این دانش آموخته عکاسی اضافه کرد: برای نمایشگاه های دیگر موضوعات طبیعت را هدف می گیرم و امیدوارم علاقمندان از کارهایم بازدید کنند.

این نمایشگاه عصر امروز آغاز شد و تا پایان هفته جاری دایر است، علاقمندان می توانند برای دیدن هنرنمایی های این هنرمند جوان و با استعداد به نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز مراجعه کنند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …