پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

نمادهای متناسب با هویت ایرانی و اسلامی در البرز طراحی شود

مجتبی عبداللهی در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز که روز چهارشنبه برگزار شد افزود: این استان خاستگاه و محل زندگی بیش از پنج  هزار شهید والامقام  است.

وی ادامه داد: بر این اساس از شهرداری کرج خواسته ام که با استفاده از مشاور، نسبت به اجرای ورودی ها و خروجی های کلانشهر کرج بویژه از آزادراه تهران کرج قزوین، اقدام کند.
عبداللهی گفت: باید به سمتی برویم که تابلوها، بنرها و بیلبوردهای شهری با مدیریت واحد، ساماندهی شوند تا این امکانات در مناسبت های مختلف با وحدت رویه و همپوشانی، مورد استفاده قرار گیرند.
وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مختص دستگاه و امکان خاصی نیست بلکه همه ما در این زمینه مسوول هستیم و باید راهکار، برنامه و بودجه اختصاص دهیم.
استاندار البرز گفت: وجود مقدس و ارزشمند شهدای گمنام در نقاط استان، یک ظرفیت معنوی بزرگ است از این رو باید برای برگزاری مراسم ویژه در این اماکن برنامه داشته باشیم.
وی افزود: باید مقبره های شهدای گمنام ساماندهی و بهسازی شوند تا مکان ‌و ماوایی برای مردم شهید پرور استان شوند.
عبداللهی گفت: تمام دستگاه ها باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اتحاد و همدلی داشته باشند چراکه در سایه وحدت و همبستگی می توانیم اقدامات تاثیرگذاری را رقم بزنیم.
وی افزود: یادواره شهدای شهرستان کرج نیز در ۲۲ اسفندماه امسال با افتخار برگزار خواهد شد ولی باید در آن برهه زمانی وضعیت شیوع کرونا را نیز در نظر گرفته و تصمیم نهایی را اتخاذ کنیم.
استاندار البرز گفت: از تمام دستگاه های مسوول انتظار می رود در خصوص ترویج اخلاق، منش و ولایتمداری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برنامه ارایه دهند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …