جمعه , 7 اردیبهشت 1403

نظارت ها بر وسایل بازی در اماکن تفریحی البرز تشدید می شود

وی به مسوولان ذیربط در شهرداری ها  نیز توصیه کرد: وسایل بازی استاندارد برای پارک ها خریداری و نصب کنند که کاملا با استانداردهای تعیین شده مطابقت داشته باشد.

وی گفت: ضروری است نواقص مورد تاکید بازرسان استاندارد استان از وسایل و تجهیزات تفریحی در پارک ها و دیگر اماکن تفریحی تحت نظارت شهرداری ها در کوتاه ترین زمان برطرف شود تا شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان دچار حادثه نشوند.

مدیرکل استاندارد البرز تاکید کرد:  شهرداری ها هنگام انعقاد قرارداد با پیکانکاران لزوم دریافت مجوز استاندارد برای نصب و استفاده از وسایل بازی را مورد تاکید  قرار دهند.

طاهری گفت: مدیران و متصدیان اماکن تفریحی موظفند مجوز استاندارد بودن هر یک از  وسایل بازی را در معرض دید شهروندان قرار دهند.

وی خطاب به شهروندان البرزی گفت: درصورت عدم مشاهده برچسب استاندارد بر روی وسایل و تجهیزات اماکن تفریحی و یا مشاهده بروز هر گونه حادثه در این اماکن ، مراتب را از طریق سامانه 1517یا تماس با شماره تلفن ۳۲۸۶۷۹۲۷  اعلام نمایند تا در اسرع وقت به شکایات دریافتی رسیدگی شود.

وی در ادامه این گفتگو به ۴۱۷ مورد بازرسی از وسایل و تجهیزات بازی در سطح استان در سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود: در این مدت در مجموع برای ۲۷۵ وسیله بازی در سطح استان مجوز استاندارد صادر شده است.

طاهری با تاکید بر اینکه استفاده از وسایل بازی حادثه آفرین جرم تلقی می شود گفت: بی توجهی و تخطی ‌از قوانین استاندارد توسط مالکان و بهره‌ برداران اماکن تفریحی پیگرد قانونی را به دنبال خواهد داشت.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …