شنبه , 8 اردیبهشت 1403

نشست مسئولان صداوسیما با اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر البرز

هفتمین جلسه هم اندیشی و هماهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان صبح امروز به میزبانی صدا و سیمای مرکز البرز برگزار شد.

نشست مسئولان صداوسیما با اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر البرزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ این جلسه با هدف هم اندیشی و هماهنگی در راستای اجرای برنامه‌های رسانه‌ای در حوزه امر به معروف و نهی از منکر با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، مدیر کل و اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر صدا و سیمای مرکز البرز برگزار شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در این جلسه ضمن قدردانی از تلاشهای ارزشمند صدا و سیمای مرکز البرز، نقش صدا و سیما در الگو سازی و هدایت جامعه را مهم و ارزنده ارزیابی کرد و گفت: هدف اصلی این جلسه ارائه مطالبات رسانه ای اعضای شوراهای امر به معروف و نهر از منکر ادارت استان به صدا و سیمای مرکز البرز می باشد.

حجت‌الاسلام منتج افزود: متاسفانه امروز این موضوع مرسوم شده که امر به معروف و نهی از منکر تنها محدود به حوزه عفاف و حجاب می باشد اما ما در ستاد امر و به معروف و نهی از منکر معتقدیم هرجایی که کمک به رشد اسلام و انقلابمان می کند امر به معروف و هرآنچه به این دو موضوع مهم آسیب وارد می کند نهی از منکر است. بنابراین باید نگاه جامع تری به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه شکل گیرد و صدا و سیما می تواند آغازگر این مطالبه ملی مهم باشد.

مدیر کل صدا و سیما مرکز البرز نیز در این جلسه با بیان اینکه صدا و سیما نقش مهمی در اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر دارد گفت: صدا و سیما با همراه کردن کارشناسان، صاحبنظران و برنامه سازان و عوامل تولید نقش مهمی در آموزش، فرهنگ سازی و گسترش امر به معروف و جلوگیری از منکرات ایفا می کند .

علی صادق مقدسی افزود: ماموریت اصلی ما در استان معرفی و تبیین مفاهیم و شعارهای اصلی انقلاب است که پیرو اسناد بالادستی و فرمایشات رهبر معظم انقلاب ارائه شده است.

او با بیان اینکه پیگیری مطالبات مردم در رادیو و تلویزیون از معروفات ما است، تصریح کرد: تلاش ما این است که در برنامه های تولید شده، نقد عملکردها منتج به نقد نظام نشود. ما به دنبال این هستیم که سیاه نمایی نکنیم و به این موضوع مهم توجه داریم که باورهای ریشه دار مردم خدشه دار نشود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …