جمعه , 31 فروردین 1403

موضوع حجاب و عفاف با محوریت تشویق دنبال شود

 مهدی رضاییان روز یکشنبه در نشست کمیسیون عفاف و حجاب استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س)، افزود: پیشنهاد اختصاص محیط امن در پارک‌ها و بوستان‌های کشور برای ورزش و فعالیت‌های تفریحی بانوان به وزیر کشور ارایه شده و هماهنگی‌ لازم نیز با معاونت عمرانی این وزارتخانه انجام شده‌است.
وی ادامه داد:  سلامت، معیشت و شرافت انسانی سه هدف مهم و کلان در راهبردهای توسعه محور کشور است.
رضاییان گفت: ترویج عفاف و حجاب در جامعه با چهار حوزه شامل دستگاه‌ها و مجموعه‌های وابسته، مکان‌های عمومی و تفریحی، مناطق حاشیه‌ای  و فضای مجازی دنبال می‌شود.
وی ادامه داد: کنترل فضای مجازی موضوع مهمی در کشور است و این مساله به نتیجه نمی‌رسد مگر کارها برنامه‌محور بوده و در بین دستگاه‌ها تقسیم شود.
دبیر شورای سیاست گذاری عفاف و حجاب کشور خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید علاوه بر محیط بیرونی در فضای مجازی نیز مسوولیت داشته باشند.
وی اظهارداشت: کنترل  آمار آسیب‌های اجتماعی از جمله  طلاق،  زنان خیابانی، معتادان، سن ازدواج و فاصله ازدواج تا طلاق در جامعه باید از شرایط کنونی فاصله بگیرد و این مهم به اشراف اطلاعاتی نیاز دارد.
دبیر شورای سیاست گذاری عفاف و حجاب کشور با یادآوری برگزاری نشست‌های نقشه فرهنگی کشور گفت: این نشست‌ها که با حضور معاون اول ریاست جمهوری برگزار می شود بالاترین سند فرهنگی کشور است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …