سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403

موانع و مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران البرز برطرف می شود

استاندار البرز با اشاره به اینکه دولت برای حمایت از تولید، صنعت و اشتغال، برنامه محور وارد عمل شده است، گفت: حامی فعالان اقتصادی استان هستیم و برای برداشتن موانع صنعتگران تلاش خواهیم کرد.

استاندار البرز: رویکرد استان رفع موانع و مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران استبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، مجتبی عبداللهی پس از بازدید از واحد‌های تولید لوازم آرایشی، بهداشتی و دارویی شهرک صنعتی سیمین دشت و یک واحد صنایع نساجی که عصر امروز انجام شد، در جمع صاحبان صنایع این شهرک گفت: رویکرد اصلی دولت مردمی سیزدهم احیای تولید و حمایت از فعالان و بازرگانان اقتصادی است.

وی با بیان اینکه بر این اساس واحد‌های تولیدی و صنعتی استان را به صورت میدانی مورد بررسی قرار می‌دهیم تا مشکلات و موانع را احصا و تا جای ممکن برطرف کنیم افزود: به طور قطع مشکلاتی را که حل آن‌ها در حیطه اختیاراتم و در چارچوب تکالیف استان باشد، با همفکری و تعامل بین بخشی رفع خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در استان البرز افزود: موانعی هم که راهکار آن در سطح کلان باشد، به مسئولان مربوطه در سطوح ملی انتقال خواهیم داد و در کنار آن پیشنهادات صاحب نظران را برای گره‌گشایی از مشکلات ارائه می‌دهیم.

استاندار البرز گفت: از صاحبان صنایع و واحد‌های تولیدی استان نیز انتظار می‌رود در راستای بهبود شرایط شهرک‌های صنعتی و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ارتقا خدمات وارد عمل شوند.

وی افزود: فعالان اقتصادی می‌توانند با ایجاد تصفیه خانه و نیروگاه‌های سی اچ پی در راستای تامین آب و برق خود اقدام کنند و از این اقدام صرفه اقتصادی نیز داشته باشند.

عبدالهی در پایان گفت: امروز صنعتگران مشکلاتی در ارتباط با پروانه‌ها، توسعه مجموعه‌ها، نبود زیر ساخت‌ها و تصفیه خانه را مطرح کردند که به سرعت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …