شنبه , 8 اردیبهشت 1403

ملت ایران با الگوی بسیج توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

سردار سید قاسم قریشی شامگاه پنجشنبه در آئین تجلیل از پیشکسوتان بسیجی حوزه مقاومت شهید چمران اراک، افزود: دشمنان نظام اسلامی در دوران جنگ تحمیلی اجازه واردات کوچکترین تجهیزات نظامی را به ایران نمی‌دادند اما اکنون به برکت روحیه بسیجی و ایمان به آرمان‌های انقلاب، کشورمان بزرگترین تولیدکننده ادوات نظامی و دفاعی است.

وی ادامه داد: در طول تاریخ هر جنگی که بین ایران به کشورهای همسایه اتفاق افتاد بخشی از خاک کشور تحت سلطه بیگانگان قرار گرفت اما در جنگ تحمیلی ملت ایران با روحیه بسیجی و با کمترین تجهیزات مقابل دشمن بعثی که از حمایت ابرقدرت‌های جهان برخوردار بود، ایستادگی کرد و دشمن را از خاک وطن بیرون راند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: بعد از جنگ تحمیلی نیز بسیجیان همواره در تمامی شرایط از مقابله با گروهک‌های ضد انقلاب تا سازندگی و محرومیت زدایی و دفاع از حریم اهل بیت(ع) حضور موثر داشتند و با تمام وجود از اهداف و آرمان‌های انقلاب صیانت کردند.

سردار قریشی اظهار داشت: در دوران شیوع کرونا نیز بسیجیان در تمامی بخش‌ها حضور داشتند و به گفته مسئولان وزارت بهداشت و درمان اگر همراهی و توان بسیج نبود امکانات و تجهیزات به تنهایی پاسخگوی بحران کرونا نبود.

وی ادامه داد: در دوران پیروزی انقلاب اسلامی هیچ حکومتی بدون وابستگی به بلوک شرق و بلوک غرب نمی‌توانست تشکیل شود اما بسیج به دستور امام راحل و با هدف مشارکت دادن مردم در دفاع از انقلاب تشکیل و قدرت پوشالی شرق و غرب در برابر انقلاب اسلامی نمایان شد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: دشمنی‌های استکبار جهانی بر علیه ملت ایران همچنان ادامه دارد اما مردم ولایتمدار و مومن ایران اسلامی با هوشیاری و بصیرت در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و با تمام توان از آرمان‌های انقلاب صیانت می‌کنند.

۲۹ آبان تا پنجم آذرماه با عنوان هفته گرامیداشت بسیج نامگذاری شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …