چهارشنبه , 19 اردیبهشت 1403

معلمان برای تحقق مشارکت حداکثری به میدان انتخابات بیایند

حسن شوندی عصر روز شنبه درافتتاح ستاد فرهنگیان حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در استان البرز اظهارداشت: معلمان درجامعه نقش پیوندی و تاثیر گذاری دارند که مهمترین هدف آنان اعتلای تعلیم و تربیت و توسعه کشوراست لذا در این دوره از انتخابات کوشش کنند تا سطح مشارکت خانواده آموزش و پرورش دراین همایش سیاسی ملی بالا باشد.

وی با اشاره به اینکه این قشرهمواره الگویی مهم برای رشد فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، بهبود روش ها، فرآیند و ساختار آموزش و پرورش درکشور ارائه داده  و تلاش می کند تا ایران اسلامی در عرصه های مختلف به رشد و بالندگی برسد، خاطرنشان کرد: دراین انتخابات مهم نیزبه میدان می آیند تا یاد امام و شهدا از جمله شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی بار دیگر در ذهن جهانیان حک شود.

شوندی  بیان داشت: معلمان همواره به رغم مشکلاتی که دارند، تلاش برحفظ فضای سیاسی کشوررا دارند.

وی تصریح کرد: حضور فرهنگیان در انتخابات ۲۸ خرداد پررنگ و غرورآفرین خواهد بود زیرا معلمان درجامعه نقش مهم و تاثیر گذاری دارند.

وی اضافه کرد: فرهنگیان دراین دوره از انتخابات همانند انتخابات گذشته می کوشند تا مشارکت خانواده آموزش و پرورش دراین همایش سیاسی ملی بالا باشد.

شوندی از معلمان به عنوان پیشتازان در مشارکت سیاسی یاد کرد و یادآورشد: در حوزه مشارکت مردم در انتخابات نیز فرهنگیان به نسبت سایر اقشار حضور پررنگ‌تری دارند.

وی علت مشارکت و حضور پررنگ فرهنگیان در پای صندوق‌های رای را جایگاه والای این قشر در جامعه و سابقه حضور آنان درعرصه‌های مختلف انقلاب ذکر کرد.

شوندی  ادامه داد: فرهنگیان در شکل‌گیری انقلاب اسلامی، پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس و عرصه‌های تعیین کننده دیگر جزو اقشار تاثیرگذار بوده‌اند به همین دلیل پیشتاز هستند.

وی انقلاب اسلامی را به نوعی انقلاب فرهنگی دانست وافزود: فرهنگیان خود را صاحبان انقلاب می‌دانند و در هر عرصه سیاسی، مدنی و اجتماعی مربوط به سرنوشت کشور، حضور پررنگ دارند.

رییس شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی سید ابراهیم رییسی دراستان البرزگفت: علاوه براین در برگزاری انتخابات مختلف، نامزدهای انتخاباتی به دنبال جلب نظر و رای فرهنگیان هستند و فرهنگیان نیز به عنوان گروه مرجع و قابل اعتماد مردم، هدایتگر انتخاب آنان به شمار می‌روند.

وی افزود: چنین شرایط و دلایلی موجب شده است هم فرهنگیان با قوت وارد عرصه شوند و هم مردم به فرهنگیان به عنوان گروه مرجع توجه کنند لذا برای روشنگری به مردم برای رییس جمهوری جهادی و انقلابی درفرصت باقی مانده تا برگزاری انتخابات حضوری فعال داشته باشند.

شوندی تاکید کرد: مشارکت مردم برای حفظ امنیت و ثبات کشورامری ضروری است که فرهنگیان درهر دوره از انتخابات به این رسالت خطیرعمل می کنند اما دراین دوره برای تشکیل دولت توانمند و مردم قوی از هیچ کوششی دریغ نکنند.

استان البرز ۵۰ هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته دارد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، ۲۸ خردادماه امسال برگزار می‌شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …