پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

معرفی ۸۲ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز

رییس اتاق اصناف البرز گفت: پرونده ۸۲ واحد صنفی متخلف استان در اجرای طرح پیشگیری از انتقال کرونا در یک ماه گذشته به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

معرفی ۸۲ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی البرزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، بهروز حصاری، گفت: در این مدت بیش از چهار هزار و ۵۱۳ واحد صنفی در استان البرز مورد بازدید قرار گرفتند و واحد‌های متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

حصاری افزود: بازدید از ۱۶۲ واحد صنفی نانوایی در این مدت انجام شد که ۱۸ واحد آن‌ها متخلف شناخته شدند.

حصاری گفت: با توجه به افزایش شیوع ویروس امیکرون در کشور، طرح نظارت بهداشتی بر واحد‌های صنفی و برخورد قانونی با متخلفان در این استان به صورت ویژه تشدید شد.

رییس اتاق اصناف البرز افزود: رعایت دستورالعمل های بهداشتی باید در تمام واحد‌های صنفی، پاساژها، مجتمع‌های تجاری، بازار‌ها، فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای به صورت ویژه انجام شود.

به گفته حصاری: روزانه بازرسان معاونت بازرسی این اتاق به همراه اتحادیه‌های مختلف واحد‌های صنفی را بازدید و تخلفات را بررسی می‌کنند.

او گفت: نظارت‌های کامل از سوی مراجع ذیربط انجام می‌شود و در صورت رعایت نکردن دستورهای بهداشتی تعیین شده از طرف دانشگاه علوم پزشکی، واحد‌های صنفی متخلف برابر مقررات پلمب خواهند شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …