شنبه , 1 اردیبهشت 1403

مطالبه صنعتگران رفع قوانین دست و ‌پاگیر است

به گزارش روز شنبه روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، نادر ثناگو مطلق افزود: با توجه به حضور شرکت های تولیدی و صنعتی فعال در این منطقه و از سوی دیگر تحقق هر چه بهتر شعار سال، به صورت مرتب نشست هایی با صاحبان این صنایع با هدف بررسی مشکلات و موانع احتمالی پیش پای آنها  در حال برگزاری است.
وی اضافه کرد: یکی از مشکلات اساسی این صنایع قوانین پیچیده که سد راهی برای  تولید و توسعه اشتغال آنها شده می باشد، که منطقه در تلاش است تا بتواند بخشی از این قوانین را بر اساس قانون و اختیارات خود اصلاح و یا تسهیل سازد.
ثناگو مطلق ادامه داد: با این وجود بخش زیادی از اصلاح این روند نیاز هماهنگی و همکاری سایر دستگاه ها و سازمان ها است که آنها نیز بایستی پای کار آمده تا با یک همت جمعی بتوانیم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برای حمایت از تولید و توسعه اشتغال در منطقه و به دنبال آن کشور گام های اساسی برداریم.
وی خاطر نشان کرد:  توسعه زیر ساخت ها، تسهیل سازی روند حضور سرمایه گذاران در منطقه، اعمال برخی معافیت ، مشوق ها و هماهنگی با سایر دستگاه ها با هدف انتقال مشکلات تولیدکنندگان به این دستگاه ها و کمک به رفع آنها از جمله اقداماتی است که امروز به صورت جدی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در حال انجام است.
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام تصریح کرد: همچنین با توجه به شیوع ویروس کرونا، در قالب سامانه پالت بسیاری از خدمات با هدف جلوگیری از رفت و آمدهای غیر ضروری سرمایه گذاران و از سوی دیگرتسریع در روند خدمات رسانی به آنها به صورت غیر حضوری در منطقه در حال اجرایی  شدن است.
ثناگو مطلق گفت:عزم منطقه بر این است که با تمام توان مشکلات بر سر راه تولید کنندگان برداشته شود اما در این راه نیازمند به همکاری سایر دستگاه ها نیز هستیم و از ظرفیت این نهادها برای رفع مشکلات بخش صنعت که در نهایت توسعه اشتغال و خودکفایی هر چه بیشتر کشور را در بسیاری از تولیدات به همراه خواهد داشت به بهترین شکل ممکن استفاده خواهیم کرد.

منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ظرفیت های مهم اقتصادی و پروازی کشور محسوب می شود.

 فرودگاه پیام البرز در ۲ بخش باری و مسافری خدمات ارائه می کند ضمن اینکه تاکنون حدود ۷۰ واحد تولیدی و صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی پیام مستقر شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …