یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

مدیر آموزش و پرورش تفت: دانش آموزان طلایه داران فرهنگ علوم قرآنی هستند

به گزارش ایرنا، محمدصادق مهدیان عصرشنبه در محفل انس با قرآن گرامیداشت هفته قرآن، عترت و نماز و بزرگداشت ایام فاطمیه افزود: معاون اداره کل آموزش و پرورش یزد در سفر به تفت فعالیت قرآنی دانش آموزان منطقه را تمجید کرد و آنها را طلایه داران قرآن در یزد خواند.

وی ادامه داد: روزهای اخیر گروه تواشیح دانش آموزان دختر شهرستان برای دومین سال متوالی رتبه اول را در استان کسب کرد و به مسابقه کشوری راه یافت.

رییس آموزش و پرورش تفت اضافه کرد: سال ۹۵ که مدیریت این اداره را پذیرفت هنوز سند تحول آموزش و پرورش مطرح نبود که برای شهرستان سند تحول بر اساس شرایط بومی تدوین شد و ۲۰ محور مورد توجه قرار گرفت که در صدر آن تعمیق باورهای دینی قرار دارد.

مدیر آموزش و پرورش تفت: دانش آموزان طلایه داران فرهنگ قرآنی هستند

مهدیان با بیان اینکه امروز ثمره آن سند در شهرستان ملموس است، افزود: کسب جایگاه برتر دانش آموزان تفت در زمینه های قرآنی نشان دهنده این امر و مایه افتخار است.

وی ضمن تشکر از افرادی که در این زمینه نقش داشتند از مسئولان و مردم برای تعمیق باورهای دینی و اعتلای فرهنگ قرآنی طلب استمداد کرد.

رییس آموزش و پرورش تفت ابراز امیدواری کرد که با همراهی مردم دانش آموزانی دین مدار، اسلام باور و ولایتمدار تربیت شوند که حاصل آن جامعه ای پویا باشد.

قرائت قرآن از سوی قاریان دانش آموز شهرستان و اجرای گروه تواشیح دیگر برنامه های این محفل انس با قرآن بود و مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری تفت در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …