جمعه , 31 فروردین 1403

مسابقه عکاسی با موضوع تعزیه حضرت علی (ع) در کرج برگزار می‌شود

سعید جابری انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کرج  در مورد برگزاری مراسمات ویژه ایام و شب‌های لیالی قدر در استان البرز اظهار داشت: مراسمات عزدارای و  قرائت دعای جوشن کبیر همزمان با شب اول قدر در امامزاده‌ها و مساجد شاخص استان البرز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این مراسمات تا پایان ماه مبارک رمضان در مساجد، حسینیه ها و تکایای استان البرز برگزار می‌شود، افزود: استقبال بسیار خوبی از این مراسمات فرهنگی و مذهبی در سطح استان البرز با کاهش کرونا انجام شده است.

سرپرست اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه به مناسبت شب‌های قدر مسابقه عکاسی با موضوع تعزیه حضرت امیرالمومنین علی (ع) برگزار می‌شود، بیان کرد: مراسم اجرای تعزیه در شب‌های قدر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار می‌شود و علاقه مندان به تعزیه می توانند از نزدیک تماشاگر این رویداد باشند.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان البرز با بیان اینکه جز خوانی، رونخوانی و ترتیل قرآن هم توسط اساتید و قاریان مطرح در استان تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، ادامه داد: محفل انس با قرآن ویژه مدیران اجرایی استان البرز روز یکشنبه از ساعت 11 تا 12:30 با حضور مدیران ارشد در البرز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …