یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

مردم حزب الله و بصیرت شناس ایران در مقابل دشمنی آمریکا ایستاده اند

آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج با اشاره به فرارسیدن هفته حقوق بشر آمریکایی گفت: آمریکایی ها که با بی شرمی تمام دم از حقوق بشر می‌زند، امروز با پیدا شدن گورهای دسته جمعی کودکان کانادا، جنایت آنها نمایان شده است.

وی با بیان اینکه این اقدامات چهره شیطانی، جنایتکار و خونریز مدافعان حقوق بشر را علنی تر کرده است اظهار داشت: رسانه‌هایی که تحت امر آمریکا هستند نیز  نتوانستند این جنایت‌های مدعیان شعار حقوق بشر را عیب پوشی کنند.
وی تصریح کرد: غرب پرستان داخل کشور که از قدرت مدیریت آمریکا در بحران ها حماسه سرایی می کنند این روزها لال شده اند؛ کسانی که اگر یک اتفاق در ایران بیافتد سینه چاک می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: این اقدامات را که می‌بینیم و می شنویم چه ساده لوحی است که افرادی بگویند برویم پشت میز مذاکره با یک دستگاه متکبر و بی اعتقاد به اصول انسانی وحقوق بین الملل بنشینیم؛ انشاالله که دیگر این پیشنهادها تمام شده است.

وی گفت: به رییس جمهوری فعلی آمریکا باید گفت کاری نکن که رزمندگان جهان اسلام و مقاومت برای تو نیز مثل ترامپ سرگیجه درست کنند.

 وی در بخش دیگر از اظهاراتش گفت: انقلاب اسلامی  روحیه ظلم ستیزی و زیر بار ظلم نرفتن را در مردم زنده و تا امروز محکم تر کرده است و یکی از مصادیق این روحیه این است که جنایت آمریکا را هرگز فراموش نمی کنند و هر جمعه آن را نفرین می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به فعالیت‌های رژه حشد الشعبی گفت: آمریکا هرچه تلاش کند این‌ها را تروریست معرفی و بین مردم عراق تفرقه درست کند، نمی‌تواند، چراکه این رژه و این اتحاد مردمی و حضور مسئولان عراقی نشان داد که آمریکا رسما باید منطقه را ترک کند و مردم منطقه می‌توانند خودشان امنیت را حفظ کنند.

خطیب جمعه کرج گفت: البته آمریکا و کشورهای غربی اشغالگر اینطور وانمود می‌کنند که از منطقه قصد خروج دارند و درحال تخلیه نیروهایشان هستند و اگر بروند امنیت دراین منطقه دچار چالش می‌شود، اما بدانند که منشا ناامنی خودشان هستند.

 حسینی همدانی افزود: این رایحه به مشام می‌رسد که بین دولت‌های غربی پاسکاری هست و می خواهند با مدیریت انگلیس جریان دیگری را به راه اندازند.

امام جمعه کرج با اشاره به توطعه های امریکایی ها از سال های گذشته تا کنون علیه ایران گفت: در طول دوران پهلوی در ایران  امریکایی ها تا توانستند سرمایه های ملی را چپاول کردند اما دخالت های امریکا بعد از انقلاب اسلامی  رنگ و بوی دیگری گرفت که خود کتابی قطور است.

وی تجاوز نظامی به خاک ایران  در واقعه طبس، تحریک عراق برای وارد شدن جنگ با ایران، حمایت نظامی و در اختیار قراردادن سلاح های شیمیایی  و میکروبی به  عراقی ها، وارد جنگ شدن به نفع عراق  به صورت مستقیم مانند حمله به سکوهایی نفتی، حمایت از بنی صدر ، حمایت گسترده از ترور توسط منافقین ، تحریم های اقتصادی علیه ایران ، فشار برای ترکیه برای لغو قرارداد خرید نفت از ایران، ترورها و انفجارهای که به ایران نسبت دادند، حمایت از طالبان در افغانستان، طراحی برای فروپاشی ایران اسلامی  به سبک فروپاشی شوروی، تلاش برای دامن زدن به اختلافات داخلی برنامه ریزی برای حذف دین از سیاست و جایگزینی افراطی گری و جو سازی بر فضای عمومی کشور  و غیره قسمت کوچکی از ظلم های امریکا است که دم از حقوق بشر می زند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز  به تزریق واکسن ایرانی رهبر انقلاب هم اشاره کرد و گفت: این نشان دهنده حمایت و بزرگی ایشان  از دانشمندان جوان ایرانی که در اوج تحریم ها  توانستند این واکسن را تولید کنند، است.

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرج در ادامه  انتخاب شایسته رییس جدید قوه قضاییه را تبریک گفت و اظهارامیدواری کرد حرکت تحولی که در قوه قضاییه شروع شده توسط حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای ادامه دار باشد.

حسینی همدانی در بخش دیگر از اظهاراتش  با تشکر از سردار مولایی فرمانده سابق سپاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: ایشان ماموریت خود را در استان به پایان رسانده و سنگر را به برادر  و فرمانده جوان و محکم و دانشمند سردار علیرضا حیدرنیا دادند که انشالله با بالنگی بیشتری این مسیر را طی خواهند کرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …