چهارشنبه , 2 خرداد 1403

مربی گل‌گهر: فلسفه فوتبال ما باید در کلاس‌های مربیگری تدریس شود

به گزارش ایرنا، سعید الهویی امروز (پنجشنبه) در برنامه تلویزیونی در مورد اعتراض گل‌گهری‌ها به داور بازی با فولاد در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: بهتر است کارشناسان داوری در مورد مسائل صحبت کنند، فقط امیدواریم هر چه زودتر کمک داور ویدیویی (VAR) وارد فوتبال ما شود.

وی با اشاره به عملکرد گل‌گهر برابر فولاد تصریح کرد: به یاد ندارم یک تیم ۱۰ نفره از دقیقه ۲۰ فلسفه بازی خود را در زمین قالب کند. این عملکرد خوب حاصل فلسفه تیم و آمادگی جسمانی خوب تیم است. از دوستان کارشناسان فوتبال می‌خواهم راجع به عملکرد تیم گل‌گهر صحبت کنند. مصدومیت یونس شاکری و اتفاقاتی که رخ داد باعث شد که مهاجم نوک کلاسیک نداشته باشیم.

وی تاکید کرد: رضا شکاری به بهترین شکل ممکن به عنوان مهاجم نوک کاذب بازی می‌کند. گلی که به پدیده زدیم حاصل یک کار فوق‌العاده بود. 

وی در واکنش به اینکه تیم‌های تحت هدایت امیر قلعه‌نویی معمولا از مهاجمان بلندقد استفاده می‌کند، گفت: همه تیم‌های لیگ به غیر از تیم ما مهاجم بلند قد دارند. اینکه شما از مهاجم قد بلند استفاده کنید بد نیست چرا که این مهاجم دو دفاع را صرف خودش می‌کند و فضا را برای بقیه بازیکنان باز می‌کند. این فلسفه فوتبال سنتی نیست.

مربی گل‌گهر تاکید کرد: شاخصه فوتبال مدرن پرس و بازی پر فشار، باز پس‌گیری توپ، شرکت در بازپس‌گیری توپ است. باید در کلاس‌های مربیگری بازی تیم ۱۰ نفره تیم گل‌گهر مقابل فولاد بازبینی و تدریس شود. در نیمه دوم اجازه ندادیم به غیر از دو بار به دروازه ما نزدیک شوند. به رقیب تبریک می‌گوییم. سه امتیاز مبارک آنها اما روند تیم ما بازی به بازی پیشرفت می‌کند. فلسفه ما این است که به هر قیمتی دنبال امتیاز نیستیم.

وی گفت: حالت دست بازیکن این بود که ناخوداگاه توپ به دستش برخورد کرد و دفاع از صورتش بود و اخراج نداشت. به داور بازی این شرایط را توضیح دادیم.

الهویی در مرود جذب کی‌روش استنلی تاکید کرد:  بر اساس نیاز باشگاه پیگیر جذب بازیکن خارجی هستیم‌ حتی کی‌روش هم گزینه ما است.دنبال جذب بازیکنانی هستیم که به تیمان کمک کنند تا مدل بازی‌مان را اجرا کنیم. اجازه دهید تا نهایی نشدن، صحبتی در این باره نشود.

تیم‌های گل‌گهر سیرجان و فولاد خوزستان روز گذشته در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میهمان با یک گل به برتری رسید.

پیشنهاد ما به شما

چالش‌های جراحی لگن و ران

به محل اتصال استخوان‌های مجاور و متصل به یکدیگر مفصل می‌گویند. اگر این بخش فاقد …