پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

مراکز اسکان نوروزی ویژه فرهنگیان در البرز سازماندهی شد

« رحمان درکی » روز پنجشنبه درگفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان ازچهار ماه قبل در استان تشکیل شده است،اظهارداشت: در نشست های هفتگی این ستاد، بررسی های لازم در مورد تجهیزات، ساماندهی، بهسازی، بهداشت و آموزش نیروی انسانی در دستور کارقرار گرفت.

وی بیان داشت: در اجرای شیوه‌نامه طرح اسکان موقت فرهنگیان، مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان در نوروز ۱۴۰۱ آماده پذیرش و اسکان میهمانان فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه به دلیل شیوع کرونا در ۲ سال گذشته مراکز پذیرش و اسکان غیر فعال بود،خاطرنشان کرد: با توجه به انجام واکسیناسیون عمومی و در اجرای تصمیمات دولت در نوروز ۱۴۰۱، طرح اسکان اجرا و البرز به عنوان یکی از استانهای هدف گردشگری، پذیرای میهمانان در نوروز خواهد بود.

درکی تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم با مشارکت تمام بخش‌ها و همکاری همه جانبه، اقدامات مربوط به پذیرش و اسکان را آبرومندانه مدیریت و راهبری کنیم.

وی با تاکید بر تکریم مراجعان، مهمان‌نوازی، سعه‌صدر، برخورد حسنه و امانت داری از سوی ستاد اسکان، یادآورشد: مراکز اسکان آموزش و پرورش استان البرز از نظر نظافت و رعایت پروتکل های بهداشتی برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است.

وی ادامه داد: به منظور نظارت مستمر بر روند فعالیت های در نظر گرفته شده در قالب ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در البرز، طرح بازدید میدانی از مراکز اقامتی نواحی و مناطق هشت گانه آموزش و پرورش این استان نیز پیش بینی و در دستور کاری قرار گرفت.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش البرز افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده مراکز اقامتی پس از نظافت کامل از نظر بهداشتی مجهز به فرش، موکت، یخچال، وسایل گرمایشی و تلویزیون شدند.

وی گفت: فرهنگیان فرهیخته سراسر کشور می توانند با مراجعه به این مراکز نسبت به اقامت در محل های مورد نظر خود در ایام نوروز اقدام کنند.

درکی افزود: برای اطلاع رسانی به مسافران نوروزی در زمینه آدرس مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان در البرز بنرهای بزرگ با مشخصات کامل از سوی ستاد مرکزی و نواحی و مناطق هشت گانه آموزش و پرورش این استان به ویژه در کرج نصب شده است.

وی عنوان کرد: پذیرش و اسکان مهمانان فرهنگی در نوروز ۱۴۰۱ از ۲۸ اسفند  ۱۴۰۰ آغاز و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

وی چیدن سفره های هفت سین نوروزی ، ارائه کتاب برای مطالعه، وسایل ورزشی، تهیه نقشه و فهرست مراکز خدماتی، فرهنگی، تاریخی و گردشگری البرز به همراه اطلاعات مربوط به آن را از دیگر اقدامات انجام شده در مکان های اقامتی فرهنگیان البرز ذکر کرد.

معاون پژوهش،برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش البرز تاکید کرد: در حال حاضر خانه‌های معلم آموزش و پرورش استان آماده ارائه خدمات  به فرهنگیان سراسر کشور شده اند.

استان البرز حدود ۲۶ هزار فرهنگی دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …