جمعه , 14 اردیبهشت 1403

مدال آوری دانش آموزان و معلمان کرجی در جشنواره فردوسی و کتابخوانی

مراد مالمیر روز شنبه درگفت و گو با ایرنا اظهارداشت: آتنا احمدزاده از مدرسه فرزانگان ۴، نرگس قدردان کلیشمی از مدرسه علامه حلی ۲ و نرگس صاحبی همت از مدرسه نیوشا در مسابقه کتاب‌خوانی بانوی اول که به‌مناسبت میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار شد، برگزیده‌ کشوری شدند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقه‌ کتاب‌خوانی بانوی اول بر اساس روایتی تاریخی- داستانی از زندگانی ام‌المؤمنین حضرت خدیجه (س ) برای بازگو کردن اندیشه‌ها، انتخاب‌ها و سبک زندگی این بانوی بزرگ جهان اسلام به عنوان الگوی موفق زندگی اسلامی و مسئولیت اجتماعی برگزارشد.

وی بیان داشت: مدیر و معاون مدرسه فرزانگان ۴ این ناحیه نیزبرگزیده کشوری سومین جشنواره ملی فردوسی شده‌اند.

وی یادآورشد: فریده بابایی مدیر مدرسه فرزانگان ۴ و مینو دارایی معاون این مدرسه در سومین جشنواره ملی فردوسی دربخش مقاله برگزیده کشوری شدند.

مالمیر ادامه داد: جشنواره ملی فردوسی امسال از طریق فضای مجازی در بخش‌های مقاله، دلنوشته و شعر در ۲ بخش دانش‌آموزی و فرهنگیان به میزبانی استان خوزستان برگزار شد.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه چهارکرج با بیان اینکه یک سوم جمعیت ۵۰۰ هزار نفری دانش آموزی البرز در این ناحیه مشغول به تحصیل هستند، گفت : این ناحیه با کمبود شدید فضای آموزشی و پرورشی مواجه است اما به رغم محدودیت ها دانش آموزانش برای استان در عرصه های مختلف افتخارآفرینی می کنند.

آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج ۱۲۳ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …