جمعه , 31 فروردین 1403

متروی “هشتگرد” تا دهه فجر امسال ایمن‌سازی می‌شود

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  علی حدادی صبح امروز  در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم تامین زیر ساخت‌های شهر جدید هشتگرد، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی باید تامین زیرساخت  مسکن مهر شهر جدید هشتگرد را در اولویت قرار دهند.

وی با تاکید برای آغاز عملیات ساخت چهار هزار و 600 واحد مسکونی برای نیروی انتظامی در شهر جدید افزود: ایجاد واحدهای جدید بدون توجه به زیرساخت‌ها  مشکلات دیگری را ایجاد می کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان البرز با بیان اینکه در ارتباط با شهرجدید هشتگرد در استان البرز کمبودهایی داشتیم که جلساتی با وزرای مربوطه برگزار شد و نطق‌های نیز انجام شده است، بیان کرد: بنده تاکنون 110 دقیقه از تربیون مجلس شورای اسلامی در سطح ملی سخنرانی داشتم و در بحث شهرجدید هشتگرد 5 تذکر شفاهی و 11 تذکر کتبی دادم.

حدادی گفت: یکی از مشکلات در شهر جدید هشتگرد آب شرب است که با پیگیری‌های انجام شده و جلسات با وزیر نیرو برای تخصیص 25 میلیون مترمکعب برای شهر جدید هشتگرد و نظرآباد اختصاص یافته است.

حدادی در اعتراض به تعطیلی شورای عالی مسکن البرز و لزوم توجه به ساخت تصفیه خانه فاضلاب در شهر جدید هشتگرد، عنوان کرد: اعضای این شورای مهم، باید بدانند بسیاری از مشکلات از طریق این شورا در بحث مسکن مرتفع  می‌شود.

وی یادآور شد: امروز روزی است که با معاون وزیر و شرکت عمران شهر جدید باید تعیین تکلیف کنیم، مدیرعامل شهر جدید هشتگرد چرا عمران را تعیین تکلیف نمی‌کند؟ 

حدادی عنوان کرد:  شهرجدید هشتگرد مشکلاتی درسطح ملی و استانی دارد،در فاز پنج شهر جدید هشتگرد مشکلات زیادی داریم و فاز 7 درمانگاه و مرکز درمانی ندارد.

عضو کمیسیون شوراها در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم خدمات دهی مناسب به ساکنان شهر جدید هشتگرد، گفت: ایمن سازی متروی شهر جدید هشتگرد تا دهه فجر از سوی متولیان وعده داده شده است.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …