پنجشنبه , 30 فروردین 1403

لیگ برتری های فوتبال و فوتسال البرز با مشکلات سخت افزاری مواجه هستند

نسیم پیله ور روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم لیگ برتری فوتبال بانوان با توجه به حمایت های هیات فوتبال استان و از طریق کمک هایی که دریافت می کنیم توانستیم آن را سرپا نگه داریم اما ۲ تیم لیگ برتری فوتسال نصر فردیس و بوتا پارس ایرانیان با توجه به هزینه های بالایی که انجام شده  هر ۲ به نوعی دچار مشکل شده اند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در بخش بانوان  حامی مالی وجود ندارد  به طور طبع درآمد زایی برای این باشگاه ها نداریم  و مجموع  مشکلات سبب شده تا ضعف های زیادی به خصوص در رشته فوتسال در بخش هایی از جمله نداشتن سالن برای تمرین وجود داشته باشد.

پیله ور گفت: نداشتن سالن تمرین برای تیم بوتاپارس سبب شد تا این تیم برای انجام تمرین های خود به تهران رفته که این مساله با افزودن هزینه های ایاب و ذهاب، شرایط را برای تیم بسیار سخت تر کرده است.

وی با بیان اینکه سانس های تمرین به دیگر رشته های ورزشی داده می شود ،خاطر نشان کرد: همانگونه که این رشته ها از سانس های رایگان برای تمرین بهره می گیرند باید به فوتسال استان که با سختی موفق شدیم آنها را به لیگ برتر برسانیم چنین امکاناتی و یا حداقل تخفیف هایی داده شود.

نایب رییس هیات فوتبال البرز در ادامه بیان داشت: انتظار ما این است که از هر سه تیم لیگ برتری مان حمایت شود چرا که به سختی موفق شدیم آنها را وارد لیگ برتر کرده و در واقع توانستیم هر سال یک تیم را به لیگ برتر برسانیم پس با داشتن چنین ظرفیتی، بایستی حق بانوان را مطالبه کنیم تا ورزشکارانمان در آرامش بتوانند در رقابت ها حضور یابند.

پیله ور ادامه داد: در مجموع کمبود امکانات سخت افزاری و عدم حمایت از سوی بخش ورزش استان سبب شد تا فوتسال لیگ برتری نصر فردیس به دنبال خروج از البرز باشد، به همین منظور رایزنی هایی با اداره کل ورزش و جوانان استان انجام دادیم اما تاکنون به نتیجه ای نرسیده ایم این در حالی است که حق بازیکنان باید ادا شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پیشنهاد ما این است که برای تیم های برتر استان حداقل یک تخفیف هایی در نظر گرفته شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …