شنبه , 1 اردیبهشت 1403

لشکر عملیاتی ۱۰ سیدالشهداء استان البرز از مواضع انقلابی امام‌جمعه کرج تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج، پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه کرج،  سرهنگ پاسدار قاسم سامانلو فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدای استان البرز به همراهی جمعی از معاونان این لشکر با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرج با حضرت آیت‌الله حسینی همدانی دیدار و گفت‌وگو کردند.

 آیت‌الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز  در این دیدار با تسلیت  ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تربیت‌یافته مکتب او سردار شهید سپهید حاج قاسم سلیمانی، به بیان مناقب و سجایای این بانوی بزرگوار پرداخت.

 نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در بخش دیگری با اشاره به جایگاه و نقش مهم لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان البرز، توصیه‌هایی به فرمانده و معاونان این لشکر افتخارآفرین کرد.

 در ابتدای این جلسه سرهنگ پاسدار قاسم سامانلو از مواضع آیت‌الله حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه کرج در رابطه با محو رژیم غاصب صهیونیستی توسط لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان البرز تقدیر و قدردانی کرد و بیانیه رزمندگان این لشکر عملیاتی را تقدیم ایشان کرد.

 آیت‌الله حسینی همدانی هفته گذشته در بخشی از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه دهم دی‌ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) کرج اظهار داشت: افرادی ایران را جنگ می ترساند به این افراد عرض می کنیم که برای جنگ احتیاجی به لشکر کشی نیست.

وی با بیان اینکه برای جنگ کار را به مردم ولایتمدار استان البرز و یا شهر کرج بسپارند، تصریح کرد:: لشکر عملیاتی ده سیدالشهداء برای محو اسرائیل از روی زمین کافی است.

انتهای پیام/ش

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …