یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

فعال‌سازی واحدهای صنعتی ، استراتژی دولت در رفع بیکاری لرستان است

به گزارش ایرنا، حجت الله عبدالملکی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: متاسفانه تعداد واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل در لرستان بسیار زیاد است ولی همزمان می تواند فرصت هم باشد زیرا سرمایه گذاری اولیه آنها انجام شده است و احیای آنها تاثیر بزرگی در بهبود وضعیت موجود دارد.

وی همچنین گفت: مساله تامین سرمایه در گردش این واحدها مهم است و با توجه به سرمایه گذاری اولیه آنها، فعال سازی این واحدها کار زمان بری نخواهد بود.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه امیدواریم با یک اشتغال زودبازده طی چند ماه آینده تحولات خوبی در حوزه اشتغال لرستان رخ بدهد اظهار داشت: نرخ بیکاری در لرستان بسیار بالاست هر چند امسال نسبت به سال گذشته کمتر شده اما همچنان نرخ بیکاری این استان بسیار بالاست.

وی افزود: تمرکز این سفر تکمیل طرح های نیمه تمام ، آشنا شدن با مجموعه مشکلات و خواسته های مردم و تعامل بیشتر با مردم است.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی همچنین گفت: بسیاری از مشکلات را با کمک مدیران محلی قابل حل است و برخی نیز در قالب تصویب مصوباتی باید به تهران منتقل شود.

وی با اشاره به اینکه اثرات این سفر را مردم  طی چند ماه آینده می بینند گفت: در سفرهای بعدی مصوبات جدی تری دنبال خواهد شد.

آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور صبح روز جمعه به همراه برخی از وزرا و اعضای هیات دولت در یازدهمین سفر استانی خود وارد استان لرستان شد.که در بدو ورود  به فرودگاه خرم آباد مورد استقبال مسوولان لرستان از جمله نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، برخی نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی و مدیران لشکری و نظامی قرار گرفت.

وزرای جهاد کشاورزی، نیرو ، صنعت ، معدن، تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش  و جوانان و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، برخی معاونان وزرا و روسای سازمان های مختلف کشوری آیت الله رییسی را در یازدهمین سفر استانی همراهی می کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …