جمعه , 10 فروردین 1403

فروشنده “اسکیمر” و کارت خام بانکی در استان البرز بازداشت شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،   سرهنگ رسول جلیلیان  عصر امروز در حاشیه نمایشگاه کشفیات پلیس فتا  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتا استان البرز در حین رصد فضای مجازی با یک صفحه اینستاگرامی که اقدام به تبلیغ برای فروش دستگاه‌های اسکیمر و کارت خام بانکی کرده بود مواجه و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: در ادامه ماموران با شناسایی مخفیگاه گرداننده این صفحه اینستاگرامی در شهر کرج، او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا البرز منتقل کردند.

رئیس پلیس فتای استان البرز ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که متهم به همراه 2 نفر دیگر از همدستانش با تبلیغ فروش دستگاه اسکیمر و کارت‌های خام بانکی اقدام به 30 فقره کلاهبرداری در استان‌های مختلف کشور کرده‌اند.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به شناسایی و دستگیری همدستان متهم در 2 عملیات غافلگیرانه دیگر گفت: کارشناسان ارزش کلاهبرداری که توسط این باند صورت گرفته را 5 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

وی با توصیه به شهروندان برای خرید از مراکز معتبر خاطر نشان کرد: توصیه پلیس به شهروندان این است که برای انجام خرید های روزمره از یک کارت بانکی با مبلغ پایین استفاده کنند تا در صورت وقوع کلاهبرداری میزان خسارت وارد شده به آنها قابل توجه نباشد.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …