جمعه , 14 اردیبهشت 1403

دادستان : زدودن آسیب های اجتماعی از فردیس نیازمند هم افزایی است

حسین ناصر خاکی روز یکشنبه در نشست بررسی آسیب های اجتماعی شهرستان فردیس در سالن اجتماعات دادگستری برگزار شد، افزود: مباحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، خدمات رسانی و بازتوانی نقاط آسیب خیز، مقابله با اعتیاد،حمایت از بیماران روانی مزمن و سالمندان ،تامین مسکن نیازمندان، ساماندهی کودکان کار هر کدام نیازمند تلاش های فراوان است.

وی بیان داشت:  شهرداری ها،بهزیستی، فرمانداری و دادستانی هر کدام مسوولیتی دارند و در این زمینه اگر به درستی انجام  وظیفه شود ما شاهد این آسیب های اجتماعی نخواهیم بود.

رییس دادگستری شهرستان فردیس نیز گفت: ما در بحث ورود جدی به آسیب های اجتماعی شاهد یک هم افزایی خوب و مشارکت جدی اعضای شورای تامین و مسوولان این شهرستان هستیم.

یوسف رزقی افزود: بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی می گذرد اما با آسیب های مختلف اجتماعی در کشور مواجه هستیم.

وی با اشاره به معضلات  اعتیاد، حاشیه نشینی،طلاق و فساد اخلاقی در فردیس گفت: اگر در حوزه آسیب های اجتماعی فقط برخورد کیفری صورت بگیرد جوابگو نیست و دراین زمینه نیاز به پیشگیری داریم.

وی با بیان اینکه پیشگیری در بعضی اواقات نیازمند اصلاح ساختارها است ، بیان داشت: اگر در بعضی جاها نتوانیم ساختارها را تغییر دهیم موفق نخواهیم بود چرا که شرایط تغییر کرده و موضوعات

 از نظر ماهیتی و شکل کار تغییر کرده است.

رییس دادگستری شهرستان فردیس گفت: خیلی از ناهنجاری ها و کج رویی ها و آسیب ها ریشه در رفتارهای حاکمیت در آن موضوع های مختلف اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی دارد یعنی کارکردهای فرهنگی و اجتماعی می تواند موثر واقع شود در پیشگیری از این آسیب ها.

شهرستان ۷۰۰ هزار نفری فردیس در جنوب شرقی کرج قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …