جمعه , 14 اردیبهشت 1403

تیم تنیس شهرداری کرج به دنبال تکرار نمایش ۲ فصل قبل است

امیر بخشی عصر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه خوشحالم با حمایت مدیریت شهری فرصت دوباره ای برای حضور در بالاترین سطح مسابقات باشگاهی کشور پیدا کردیم، افزود :

می خواهیم نمایش خوب ۲ فصل قبل را تکرار کنیم.

 وی اضافه کرد: ۲ دوره در لیگ برتر حضور یافته ایم و ضمن کسب تجارب ارزنده از این مسابقات خود را به عنوان یکی از مدعیان این رشته در کشور مطرح کرده ایم.

بخشی ادامه داد: در راه آماده سازی و حضور این تیم در لیگ برتر مشکلاتی وجود داشت که با حمایت شهرداری این مشکلات مرتفع شد و البرز این فرصت را پیدا کرد تا بار دیگر در لیگ برتر حاضر شود.
وی در ادامه  با اشاره به شروع فصل جدید لیگ برتر از هشتم  دیماه گفت: نفرات تیم تمرینات خوب و مستمری را پشت سر گذاشته اند و با آمادگی خوب روحی، روانی و بدنی در مسابقات حاضر خواهیم شد وامیدوارم در دور اول مسابقات به نتایج مدنظر خود دست پیدا کنیم.
سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج با اشاره به اینکه شاکله تیم بومی است افزود: برای تقویت تیم از برخی بازیکنان سایر استان ها نیز بهره گرفته ایم.
وی رقابت های فصل جدید را سخت ودشوار پیش بینی کرد و گفت: تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا پاسخ اعتماد مدیریت شهری کرج را بدهیم و نمایش خوب ۲فصل گذشته را تکرار کنیم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …