جمعه , 31 فروردین 1403

فرهنگیان در ترویج فرهنگ غدیر نقش بی بدیل دارند

سالار قاسمی عصر پنجشنبه درگفت و گو با ایرنا اظهارداشت: غدیر نشات گرفته از فطرت پاک انسانی است که در بستر فطرت سالم تمام خوبی‌ها معنا پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه قله فرهنگ غدیر با کسب دانایی و عمل کردن به آن دانش در بستر فطرت سالم معنا پیدا می‌کند،خاطرنشان کرد: امام راحل با تکیه بر فرهنگ غدیر و فطرت پاک انسانی توانست مردم را راهنمایی کند که این هدایت منجر به پیروزی انقلاب اسلامی درجهان شد.

وی تعهد، مسوولیت پذیری، تمرین کار گروهی، جمعی و پرورش خلاقیت و نوآوری در میان دانش آموزان را از رسالت‌های مهم فرهنگیان عنوان کرد.

 قاسمی یاد آورشد: معلمان در ترویج شعائر دینی و اخلاقی و آموزش فضیلت‌های انسانی در جامعه نقش برجسته‌ای دارند.

وی تصریح کرد: عید غدیر، کاشتن بذر ولایت در جانها است که پیامبر اکرم (ص) با معرفی مولا علی (ع) ولایت را به دنیا شناساند.

قاسمی  ادامه داد: عید غدیر، کاشتن بذر ولایت در جانها است که پیامبر اکرم (ص) با معرفی مولا علی (ع) ولایت را به دنیا شناساند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: لازم است ماهیت واقعه غدیر خم درتاریخ اسلام به خوبی برای مردم به ویژه جوانان و نوجوانان بهتر و بیشتر تبیین شود.

وی گفت: رسالت ما در آموزش و پرورش تربیت انسان در همه ابعاد علمی، فرهنگی و اجتماعی است که تا دانش آموزان علاوه بر تحصیل با آموزهای دینی و اخلاقی به خوبی آشنا شوند.

قاسمی افزود: تلاش می‌کنیم با هم افزایی و رویکرد تعاملی با دستگاه‌های فرهنگی گامی هر چند کوچک در راستای ترویج فرهنگ غنی دینی و اسلامی و زنده نگه داشتن شعائر دینی در جامعه برداریم.

وی تاکید کرد: امام علی(ع) تنها نسخه حقانیت، عدالت، منطق، تفکر، تدبیر و سیاست علوی بالاترین نسخه قرآنی نجات بشریت است.

استان البرز ۴۷۳ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …