پنجشنبه , 20 اردیبهشت 1403

فرمانده سپاه استان البرز: فعالیت فرهنگی توانخواهان تسهیل شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، به نقل از سپاه استان البرز، سردار علیرضا حیدرنیا در دیدار با رئیس سازمان بهزیستی کشور در راستای همکاری و رفع مشکلات معلولان در استان البرز اظهار داشت: بهزیستی نهادی انقلابی و حمایتی است که به خوبی در ارائه خدمات به جامعه هدف خود موفق بوده است.

فرمانده سپاه استان البرز توانبخشی و کمک به معلولان را مسئله مهمی دانست و ادامه داد: معلولان مانند سایر اقشار جامعه این حق را دارند تا استعدادهای خلاق فکری و هنری خود را رشد دهند و به این منظور باید امکان دسترسی آنان برای مشارکت در فعالیت‌های فرهنگی فراهم شود.

حیدرنیا با اشاره به اینکه متاسفانه بارزترین مشکل حضور یک معلول در اجتماع مناسب نبودن خیابان‌ها، اماکن، سازمان‌ها، سیستم حمل و نقل و تمامی اموری است که یک فرد برای انجام امور روزمره با آن‌ها سر و کار دارد بیان کرد: دست پدرانه‌ای که توسط مجموعه بهزیستی بر سر افراد نیازمند و آسیب‌دیده می‌کشید بسیار کار پسندیده و خوبی است و به یاری خداوند این خدمات استمرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه همه باید سعی کنیم خادم ملت باشیم بیان کرد: در شرایط فعلی ما نیازمند مدیران با روحیه جهادی، پاک دست و پویا هستیم تا بتوانیم گام‌های موثر و پایداری در خدمت به افراد جامعه بر داریم.

انتهای پیام/ح

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …