چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403

فرماندار کرج : هفته دفاع مقدس متعلق به تمام مردم است

غفور قاسم پور روز یکشنبه در نشست هماهنگی برگزاری آیین تجلیل وتکریم از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس ،مقارن  با گرامیداشت هفته دفاع مقدس  بر لزوم پشتیبانی و حمایت همه جانبه شهرداری کرج و شهرهای اقماری از برگزاری ویژه برنامه های این مناسبت مهم تاکید کرد. 

وی افزود: روحیه ایثارگری در بین مسوولان دستگاه های اجرایی ساری و جاری است و امسال نیز مراسم باشکوه همانند سالهای گذشته طبق دستورالعمل های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در شهرستان کرج برگزار خواهد شد. 
فرماندار کرج  در ادامه تاکید کرد: شهرداری ها با مشارکت اصناف نسبت به حمایت و پشتیبانی از برگزاری برنامه های این هفته وارد میدان شوند. 
قاسم پور گفت: هفته دفاع مقدس متعلق به همه ما است چه آنهایی که در آن دوران حضور داشته اند و امروز آزاده و ایثارگر و جانباز هستند و آنانی که امروز به یمن امنیت و آرامشی که در کشور وجود دارد، وامدار خون شهدا به شمار می روند.

  مدیرکل حفظ نشر و ارزشهای دفاع مقدس البرز نیز  اظهار داشت: ۳۱ شهریورماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در کشور ، مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس توسط رهبر معظم انقلاب به صورت ویدیوکنفرانسی از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲  انجام می شود. 
ابوالفضل اسلامی افزود: امسال در استان البرز ۱۵ هزار نفر از یادگاران دوران فاع مقدس تجلیل می شوند که از این تعداد ۴ هزار پیشکسوت متعلق به شهرستان کرج هستند که با هماهنگی فرماندهان نواحی سپاه در سطح پایگاه ها و نواحی سپاه شهرستان مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
سرهنگ پاسدار مجید زنجانی فرمانده ناحیه سپاه امام حسین (ع) نیز در این نشست با تشریح جزییات ویژه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان کرج گفت: علاوه بر گلباران گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، برنامه های فرهنگی نیز متناسب با این ایام در سطح محله های شهر کرج تدارک دیده شده است. 
وی با اشاره به تقارن ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس همزمان با ایام اربعین حسینی، برنامه های این هفته را متأثر از حال و هوای این دهه عنوان کرد و افزود: برگزاری یادواره های کوچک در محله ها و از درب منازل شهدای معزز،راه اندازی کاروان های دفاع مقدس با نوای اربعین در مناطق شهر کرج از برنامه های شاخص این ایام بشمار می رود. 
 زنجانی گفت: امسال قصد داریم تا آرشیو تصاویر و عکس های باقی مانده از اعزام ها از هر منطقه شهر کرج را مشخصاً در همان منطقه شهری اکران متناسب با دهه ۶۰ فضاسازی کنیم. 
وی روایتگری از آن ایام در پارک های سطح شهر برای جوانان امروز و پخش تله فیلم هایی از دوران دفاع مقدس از تلویزیون های شهری در بوستان های شهری را از دیگر برنامه های این هفته در شهر کرج برشمرد. 
 زنجانی در ادامه اعلام کرد: امسال در نظر داریم مراسم صبحگاه مشترک را به سبک و سیاق عزاداری نظامی با حضور رده ها و اقشار مختلف و مسوولان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار کنیم.
در این نشست، با هماهنگی فرماندار کرج، مقرر شد، پشتیبانی های لازم با مشارکت شهرداری کرج و شهرداری های شهرهای اقماری بمنظور هر چه با شکوه تر برگزار شدن ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان کرج انجام بگیرد .
در پایان مقرر شد امور ایثارگران فرمانداری کرج‌ با هماهنگی شهرداری ها نسبت به پشتیبانی مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس اقدام کند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …