پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

فرماندار کرج : راه تخلف با تشدید نظارت ها بسته شده است

به گزارش روز جمعه  روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کرج؛ در ادامه سلسله نشست های توجیهی پیرامون نحوه تبلیغات قانونی نامزدهای شوراهای شهر غفور قاسم پور در جمع نامزدهای شهرهای اقماری این شهرستان با اشاره به تهیه و تدوین دستور العمل تبلیغات نامزدها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و توزیع آن بین نامزدهای شهرهای اقماری کرج افزود:  تمامی جزئیات و موارد قانونی در تبلیغات بین افراد توزیع شده و رنگ بندی شهرها در شرایط کرونا نحوه تبلیغات را مشخص نموده است.

قاسم پور با اشاره به تأکیدهای دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز مبنی بر شناسایی و رصد گردانندگان کانال های خبری در استان خاطرنشان کرد: تخریب رقبا و تخلفات تبلیغاتی در فضای مجازی پایش می شود.

وی ضرورت رعایت اخلاق مداری در تبلیغات نامزدها را نیز مورد تأکید قرار داد و گفت: پاره و معدوم سازی بنرهای تبلیغاتی رقبا یکی از بی اخلاقی هایی است که همواره شاهد آن بوده ایم و این قبیل حرکات زیبنده نامزدهایی که قصد ورود پارلمان شهری را دارند نیست.

وکلای مردم باید اول به قانون تسلط داشته باشند

فرماندار کرج همچنین ضرورت اشراف نامزدها به قوانین را نیز متذکر  و تصریح کرد: نامزدهایی که به عنوان وکیل مدافع مردم قصد ورود به شورای شهر را دارند باید اول خود به قوانین تسلط داشته باشند.

وی افزود: حداقل یکبار باید کتاب قانون را پیش از آغاز تبلیغات مطالعه کرده باشید و با پایبندی به قوانین در این مسیر گام بگذارید.

معاون استاندار در ادامه خاطر نشان کرد: در این دوره به صورت جدی  با تخلفات انتخاباتی و تبلیغاتی برخورد می شود؛ به همین منظور نیز در شهرهای اقماری نمایندگان فرماندار از کرج انتخاب تا با نهایت بی طرفی و بدون جانبداری، انتخابات شوراها در این شهرها برگزار شود.

 قاسم پور عنوان کرد: همچنین علاوه بر این یکی از معاونان دادستان نیز روز انتخابات در هر شهر اقماری حضور و نظارت ویژه خواهند داشت.

مقابل رأی های اتوبوسی و مینی بوسی  می ایستیم

فرماندار کرج با بیان اینکه در این دوره از انتخابات شورای شهر در کرج با  احدی در نقض قوانین مماشات نخواهد شد، تصریح کرد: جلوی هر گونه اخذ رأی سازمانی، اتوبوسی و مینی بوسی را میگیریم.

وی خطاب به نامزدها توصیه کرد: مردم در شرایط سخت اقتصادی قرار دارند، دیگر دوران ریخت و پاش های تبلیغاتی به سر آمده و مردم آگاه هستند که چه افرادی برای خدمت به شهروندان و شهر وارد عرصه رقابت انتخاباتی شده اند.

قاسم پور افزود: نامزدها بجای خروج از ریل قانون در تبلیغات خود بهتر است، برنامه های خود را برای مردم تبیین کنند.

فرماندار کرج گفت: کلیه قوانینی که در شیوه نامه بهداشتی مطرح شده است، از جمله رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و حداقل تمرکز جمعیتی به ویژه فعالیت ستادها در مکان های بدون سقف ضروری است.

قاسم پور قول داد که از حقوق قانونی یکایک نامزدها صیانت خواهد شد و تمامی بسترها برای برگزاری انتخابات پرشور در شهرستان کرج فراهم شده است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیست و هشتم خرداد برگزار می شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …