دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

فرماندار: چهارباغ برای ارایه خدمات به میهمانان نوروزی آماده می شود

«قدرت اله شمیرانی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در این راستا مقدمات اسکان بسیاری از میهمانان نوروزی در مراکز بومگردی و مدارس این شهرستان با رعایت کامل  دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی و استانی مقابله با شیوع کرونا فراهم شده است.

وی افزود: همه ساله بسیاری علاقه مندان گردشگری استان های همجوار به ویژه شهروندان تهرانی در ایام نوروز و در فصول بهار و تابستان شهرها و روستاهای چهار باغ را برای تفریح، استراحت و بازدید از جاذبه های طبیعت این شهرستان انتخاب می کنند. 

وی با اشاره به تصمیم های اتخاذ شده  در نشست اخیر ستاد تسهیل میزبانی از میهمانان و گردشگران چهارباغ گفت: در این نشست  راهکارهای تامین امکانات خدماتی و رفاهی گردشگران به ویژه مسافران نوروزی این شهرستان مورد بحث و بررسی همه جانبه قرار گرفت.

فرماندار چهارباغ افزود: احیای باغ پرندگان، برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی ، برپایی جشنواره اقوام و آماده سازی فضای مناسب توریسم ورزشی و کشاورزی از مهمترین برنامه های نوروزی در چهارباغ است.

شمیرانی گفت: ایجاد و توسعه خدمات رسانی در ورودی شهر و روستاها را از جمله دیگر تصمیم  اتخاذ شده  در ستاد تسهیل میزبانی از میهمانان چهارباغ است.

وی افزود: به منظور پیشگیری از هرگونه نارسایی احتمالی در میزبانی از مسافران نوروزی تصمیم گرفته شد، دستگاه های اجرایی این شهرستان با تمامی  توان و امکانات وارد صحنه شوند.

وی اظهار داشت: همچنین  مقرر شد هلال احمر، مدیریت شهری، میراث فرهنگی و سایر نهادهای خدمات رسان چهار باغ ارایه خدمات مطلوب به مردم و مسافران در ایام نوروز را با اولویت ویژه در دستور کار قرار دهند. 

فرماندار چهارباغ افزود: توجه خاص به زیبایی های بصری شب و روز ، ارائه راهنمایی لازم به مسافران نوروزی در مبادی ورودی و توجه خاص به رعایت پروتکل های بهداشتی از تصمیماتی است که در ایام نوروزی مورد تاکید قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: به منظور نظارت در برنامه ریزی ها در بستر میزبانی از مسافران‌نوروزی جلسات ستاد تسهیل  میزبانی از میهمانان و گردشگران تا آستانه فرا رسیدن عید نوروز به صورت مستمر برگزار خواهد شد.

شهرستان چهارباغ با جمعیت ۱۰۰ هزارنفر در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

این شهرستان اواخر سال گذشته از شهرستان ساوجبلاغ  جدا و ارتقا یافت.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …