جمعه , 7 اردیبهشت 1403

عبدالهی به عنوان استاندار البرز معرفی شد

به گزارش خبرگزاری آدینه کرج از کرج، مراسم معارفه استاندار البرز عصر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و با حضور اعضای شورای اداری استان البرز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد.

در این مراسم مجتبی عبدالهی رسما به عنوان استاندار البرز معارفه و از زحمات عزیزاله شهبازی استاندار سابق البرز تقدیر شد.

مجتبی عبدالهی در این مراسم با گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی، مدافعان حرم و  شهدای سلامت اظهار داشت: به دلیل شرایط کرونایی امکان حضور همه اقشار در این مراسم فراهم نشد.

وی افزود: بنده  با برنامه‌ریزی دقیق در خدمت طیف‌های مختلف استان خواهم بود تا جبران این موضوع شود.

استاندار البرز با بیان اینکه نخستین تقاضای من در این مسئولیت، ایجاد و تقویت همدلی، انسجام و وحدت است عنوان کرد: رسیدگی به موضوعات مختلف استان و حل مشکلات مردم و چالش‌های خاص آن، نیل به اهداف دولت سیزدهم جز با همدلی و اتحاد مجموعه استان محقق نمی‌شود.

عبدالهی با بیان اینکه پرداختن به موضوعات اقتصادی استان البرز از اهمیت بالایی برخوردار است تصریح کرد: استان البرز در موضوع توسعه ملی بیش از سهم خود نقش داشته ولی در حوزه استانی و منطقه‌ای باید به حق خود برسد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه باید مقابله با آسیب‌های اجتماعی را به صورت نظام‌مند و ساختاریافته در دستور کار قرار دهیم ادامه داد: حکمرانی مطلوب با پاسخگویی، شفاف‌سازی و مسئولیت‌پذیری محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از تمامی دستگاه‌های اجرایی استان انتظار دارم که درب اتاق‌هایشان به روی مردم باز باشد ادامه داد: دیدارهای چهره به چهره با مردم را به صورت مستمر دنبال می‌کنم.

انتهای پیام/ح

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …