پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

عاملان نزاع دسته جمعی کرج دستگیر شدند

به گزارش روز یکشنبه  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بیژن جنتی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در اطراف ساختمان دادگستری استان البرز شناسایی سه  نفر از اوباش با استفاده از سلاح سرد و قدرت نمایی، سرنشینان یک خودروی تندر ۹۰ را مورد ضرب و جرح قرار داده و متواری شده بودند، در دستورکار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی و بکارگیری اقدامات اطلاعاتی پلیسی، موفق به شناسایی هویت سه نفر از عاملان اصلی این نزاع دسته جمعی شده و با ردزنی تحرکات آن ها در یکی از مناطق شهر تهران، با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه هر سه نفر را دستگیر و به پلیس امنیت عمومی استان البرز منتقل کردند.
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به کشف مقداری مواد مخدر، چندین قبضه سلاح سرد و تعدادی اقلام ممنوعه از مخفیگاه متهمان، تصریح کرد: این اوباش در تحقیقات تکمیلی به جرم خود مبنی بر ایجاد نزاع دسته جمعی و ایجاد بی نظمی و رعب و وحشت در شهر کرج اعتراف کردند.
 جنتی  با بیان اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: مجرمان و مخلان امنیت تردید نداشته باشند که فرزندان غیور این مرز و بوم در انتظامی کشور اجازه سرکشی و طغیان را به آن ها نخواهند داد و در صورت ایجاد هرگونه نا امنی برابر قانون با آن ها برخورد جدی خواهند داشت.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …