شنبه , 8 اردیبهشت 1403

طرح های درآمد زا در پروژه بزرگراه شمالی کرج دنبال شود

«مجتبی عبداللهی» روز یکشنبه در نشست بررسی روند پروژه بزرگراه شمالی کرج افزود: پیمانکار می تواند با ایجاد اماکن تفریحی، بین راهی، تجاری و گردشگری در این مسیر به درآمد بسیار خوبی طی زمان معینی دست یابد.

وی ادامه داد: به طور قطع به کمک های ملی نیز نیازمندیم ولی می توانیم از محل تهاتر اراضی شهرداری که برای این امر اختصاص دارد بخش بزرگی از مشکل معارضان را حل کنیم و باقی امر را نیز پیمانکار همراهی داشته باشد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور نیز در این نشست  با تاکید بر اینکه این پروژه برای البرز و به ویژه کلانشهر کرج ضروری است، گفت: ادامه پروژه آزادراه همت در البرز با کمربند شمالی کرج تکمیل می شود و به معنای واقعی مورد بهره برداری قرار می گیرد.
خیر الله خادمی گفت: تکمیل پل های این پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است که این امر را طی گزارشی برای تامین اعتبار به وزیر راه و شهرسازی اعلام خواهم کرد.

عملیات احداث بزرگراه شمالی کرج  به طول ۱۷.۵ کیلومتر از تیرماه سال ۱۳۹۵ توسط شهرداری کرج آغاز شده است.

این   پروژه  آزاد راه شهید همت در شرق کرج را به آزاد راه کرج – قزوین در غرب این کلانشهر متصل می کند ضمن آنکه ترافیک سنگین کنونی شرق کرج را روان سازی خواهد کرد.  

استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک کشور مربوط به جاده های این استان می‌باشد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …