سه شنبه , 28 فروردین 1403

طرح آموزش رایگان رشته‌های هنری در البرز آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جابری انصاری با بیان اینکه طرح «آموزش هنر برای همه» از برنامه‌های دولت خدمتگذار سیزدهم و از تأکیدات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است، اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آمادگی لازم دارد تا از تمام علاقه مندان به شرکت در کلاس‌های هنری در شهرستان‌های هفتگانه استان ثبت نام کند.

وی هدف از این طرح را شناسایی استعدادهای بالقوه در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری دانست و گفت: اعتبارات مورد نیاز توسعه آموزش‌های فرهنگی هنری در سراسر استان به ویژه در مناطق کم برخوردار تأمین شده است.

جابری انصاری افزود: این آموزش‌ها به صورت بلند مدت و مستمر بوده و در این برنامه‌ها بر ارزش‌های انقلاب اسلامی و کمک به تدوین آن تاکید شده است.

وی تصریح کرد: برای نفوذ هر چه بهتر و بیشتر این طرح در تمام مناطق استان به خصوص مناطق کم برخوردار از تمام ظرفیت‌ها همچون ظرفیت فرمانداران، خطبا، ائمه جمعه استفاده می‌شود تا با استفاده از تریبون‌هایشان مردم را برای شرکت در این آموزش‌ها تشویق کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه مذاکراتی نیز با کانون‌های فرهنگی و هنری و بسیج هنرمندان استان برای تبیین موضوع طرح برگزار شده است، گفت: افراد علاقه مند به رشته‌های هنری می‌توانند در رشته‌هایی همچون هنرهای تجسمی، خوشنویسی و نمایش زیر اساتید خبره آموزش‌های رایگان را دریافت کنند.

وی یادآور شد: در طرح توسعه عدالت آموزش‌های فرهنگی و هنری تمام افراد به صورت مساوی از خدمات دولت استفاده می‌کنند که این امر مشارکت تمام ارکان استان را می‌طلبد.

جابری انصاری خاطرنشان کرد: در این طرح به دنبال توسعه کسب و کارهای فرهنگی هنری و ایجاد شور و نشاط در بین مردم هستیم و از تمام ظرفیت‌ها برای به حرکت درآمدن این چرخه که شامل آموزش، تولید محتوا و عرضه می‌باشد استفاده می‌کنیم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …