جمعه , 7 اردیبهشت 1403

ابطال انتخابات شورای شهر ماهدشت تایید شد

علیرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از کش و قوس‌های فراوان و تأخیر طولانی یکساله، با تلاش‌های مردمی و همراهی مسئولین استانی و ملی، انتخابات شورای شهر ماهدشت به دلیل بروز تخلفات گسترده ابطال شد.

وی بیان کرد: پس از آنکه هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورای شهر شهرستان کرج نظر اولیه را به هیأت نظارت انتخابات استان متشکل از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان البرز ارسال نمودند هیأت نظارت استان نظرات خود را به هیئت نظارت مرکزی ارائه کردند و بعد از گذشت حدود یکسال و با استناد به رأی قطعی صادره از شعبه ۲۶ دیوان عدالت اداری انتخابات این شهر ابطال گردید.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس تصریح کرد: انتخاب شهرداری پاکدست، فسادستیز، توانمند، آشنا به مسائل حوزه مدیریت شهری، دلسوز شهر و به دور از باندهای قدرت و ثروت، حداقل انتظاری است که مردم شریف شهر ماهدشت دارند جهت توسعه، عمران و آبادانی شهر و ایجاد امید در مردم منطقه و اعتماد به مسئولین باید این حداقل انتظار مردم شهر تأمین شود.

وی متذکر شد: از استاندار استان البرز تقاضامندیم با توجه به مسائل و مشکلات ماهدشت به این مطالبه بحق مردم را در اسرع وقت جامه عمل بپوشند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …