جمعه , 31 فروردین 1403

سیاست‌های تشویقی عفاف و حجاب در دستور کار قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رضائیان بعد از ظهر یکشنبه در کمیسیون عفاف و حجاب استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س)، افزود: پیشنهاد اختصاص محیط امن در پارک‌ها و بوستان‌های کشور برای ورزش و فعالیت‌های تفریحی بانوان به وزیر کشور ارائه شده و هماهنگی لازم نیز با معاونت عمرانی این وزارتخانه انجام شده‌است.

وی ادامه داد: سلامت، معیشت و شرافت انسانی سه هدف مهم و کلان در راهبردهای توسعه محور کشور است.

رضائیان گفت: موضوع عفاف و حجاب هرچه با محوریت تشویق دنبال شود موفقیت بیشتری در جامعه حاصل می‌شود.

وی افزود: ترویج عفاف و حجاب در جامعه با چهار حوزه شامل دستگاه‌ها و مجموعه‌های وابسته، مکان‌های عمومی و تفریحی، مناطق حاشیه‌ای و فضای مجازی دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: کنترل فضای مجازی موضوع مهمی در کشور است و این مساله به نتیجه نمی‌رسد مگر کارها برنامه‌محور بوده در بین دستگاه‌ها تقسیم شود.

دبیر شورای سیاست گذاری عفاف و حجاب کشور خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید علاوه بر محیط بیرونی در فضای مجازی نیز مسئولیت داشته باشند.

وی اظهار داشت: کنترل آمار آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق، زنان خیابانی، معتادان، سن ازدواج و فاصله ازدواج تا طلاق در جامعه باید از شرایط کنونی فاصله بگیرد و این مهم به اشراف اطلاعاتی نیاز دارد.

دبیر شورای سیاست گذاری عفاف و حجاب کشور با یادآوری برگزاری نشست‌های نقشه فرهنگی کشور گفت: این نشست‌ها که با حضور معاون اول ریاست جمهوری برگزار می‌شود بالاترین سند فرهنگی کشور است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …