پنجشنبه , 20 اردیبهشت 1403

سرمربی تیم زنان سایپا: ویدیو چک جزو ملزومات والیبال است

مریم هاشمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، اظهار داشت: لیگ برتر این فصل کمی متفاوت است. برخلاف فصل گذشته ۱۰ تیم در  لیگ حضور دارند و بازی‌ها رفت و برگشت و یک هفته در میان ۲ دیدار برگزار می‌شود. در واقع شیوه برگزاری بازی‌ها متفاوت شد.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و توان جسمی بازیکنان تاکنون در دیدارهای لیگ برتر خوب پیش رفتیم و توانستیم هفت پیروزی داشته باشیم. در دیدار با پیکان و ذوب آهن تمام توان خود را گذاشتیم تا نمایش خوبی ارایه دهیم.

سرمربی سایپا با اشاره به اینکه قضاوت داوران همواره با چالش روبروست، گفت: این مشکلات در قضاوت طبیعی است و داور هم دچار اشتباه می‌شود. همواره از سازمان لیگ این درخواست را داشتیم که در دیدارهای حساس از داوران خوب و با تجربه استفاده کنند.

وی ادامه داد: فدراسیون والیبال قول داده تا در مرحله پلی‌آف از ویدیو چک استفاده کند و بازی‌ها هم به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود. تاکنون در بازی‌هایی که پشت سر گذاشتیم، مشکلی نداشتیم.

هاشمی اضافه کرد: ویدیو چک جزو ملزومات والیبال است زیرا سرعت توپ‌ها بالا رفته و داور ممکن است دچار اشتباه شود. هر چند مقصر داور نیست و ویدیو چک کمک می‌کند تا حق به حق‌دار برسد.

وی یادآور شد: در لیگ برتر این فصل با وجود حضور ۱۰ تیم، رقابت نزدیک میان پنج تیم است. پنج تیم بعدی پایین‌ترین سطح را دارند و امیدوارم ۱۰ تیم توانمند در لیگ برتر والیبال شرکت کنند زیرا فدراسیون حضور ملی‌پوشان در تیم‌های مختلف را به ۶ بازیکن رساند. هر چند سایپا نسبت به باقی تیم‌ها پنج ملی‌پوش در اختیار دارد. امیدوارم رقابت‌ها نزدیک‌تر شود تا بازی‌های چالشی بهتری داشته باشیم.

سرمربی سایپا در پاسخ به این پرسش که در صورت قهرمانی به جام باشگاه‌های آسیا اعزام می‌شوید، گفت: باشگاه همواره از ما حمایت کرده و اگر قهرمان لیگ برتر شویم با توجه به شرایط و وضعیت کرونا راهی این رقابت‌ها خواهیم شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …