دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

سرمربی تیم: تنیس روی میز شهرداری کرج کار سختی در پیش دارد

امیر بخشی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به مشکلات پیش آمده در ماه های اخیر برای این تیم گفت:  مشکلات و مخالفت هایی که در خصوص تیم داری در بخش قهرمانی پیش آمد سبب شد تا علاوه بر وارد شدن استرس به تیم، حمید رضا طاهرخانی یکی از بازیکنان اصلی را به دلیل معلوم نبودن وضعیت تیم از دست بدهیم.

وی اضافه کرد: با حمایت حجت الاسلام سعیدی عضو شورای اسلامی شهر کرج و مساعدت شهردار این مشکل برطرف  شد و برای سومین سال تیم تنیس روی میز شهرداری کرج در رقابت های لیگ برتر شرکت خواهد کرد.

بخشی با بیان اینکه بازیکنانی که امروز در بدنه این تیم قرار دارند از قهرمانان ملی و به نام هستند، اظهار داشت: تیم جوانی را تشکیل که همگی با انگیزه هستند و امسال البته با توجه به مشکلات و استرسی که به تیم وارد شد، کار سختی در پیش داریم اما با این وجود تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم از مقام های سال گذشته دفاع و نتایج خوبی برای شهر و استان کسب کنیم.

وی با اشاره به اینکه قرعه کشی رقابت ها روز شنبه سیزدهم آذرماه برگزار می شود، گفت: بر همین اساس رقابت های لیگ برتر تنیس کشور از اوایل دی ماه آغاز و امسال شاهد رقابت های سختی خواهیم بود.

تیم تنیس روی میز شهرداری کرج در فصل قبل رقابت های لیگ برتر موفق به کسب عنوان سومی شده بود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …