یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در آب‌های گرم استان اردبیل افزایش می‌یابد

کریم قرایی روز پنجشنبه به ایرنا اظهار کرد: طرح‌های سرمایه‌گذاری جهت مشارکت و سرمایه‌گذاری در آب‌های گرم استان توسط شرکت آب منطقه ای اردبیل ارائه و راه برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این بخش استان هموار شده است.

وی افزود: شرکت آب منطقه‌ای اردبیل همچنین مشوق‌های لازم برای ورود سرمایه‌گذاران به منظور توسعه آب‌های گرم را مدنظر قرار داده است و از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در آب‌های گرم و معدنی استقبال می‌کند.

مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل ارایه برنامه‌های حمایتی سرمایه‌گذاری‌ در بخش آب‌های گرم را یادآور شد و گفت: برای ارایه خدمات بهتر به مردم از هر فرصتی استفاده خواهیم کرد تا زمینه برای رشد و توسعه اقتصادی منطقه و ورود سرمایه بخش خصوصی به منطقه فراهم گردد.

قرایی با بیان اینکه توسعه آبدرمانی‌های استان با واگذاری تصدی گری ‌ا به بخش خصوصی رونق می گیرد افزود:شرکت آب منطقه ای اردبیل به دنبال واگذاری آب‌های گرم معدنی به افراد دارای صلاحیت است تا زمینه‌های توسعه و رونق گردشگری در استان فراهم گردد.

مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی شرکت آب منطقه ای اردبیل افزود: واگذاری آب‌های معدنی به سرمایه گذاران این مزیت را دارد که بهره برداری های نوین با ارزش افزوده بالاتر نظیر هیدروتراپی نیز توسط بخش خصوصی به مردم ارایه خواهد شد و سطح رضایت مردم ارتقا خواهد یافت.

قرایی با تاکید بر اینکه توسعه و مدرن سازی آبدرمانی ها موجب رونق گردشگری استان خواهد شد افزود: باید با حفاظت و صیانت از ارزش و خاصیت آبدرمانی های استان، موجب ماندگاری مسافر و به تبع آن رونق کسب و کار و درآمد استان شویم.

وجود ده‌ها چشمه آبگرم معدنی با خاصیت درمانی فرصت بی‌نظیری برای توسعه صنعت گردشگری در سطح کشور از جمله استان اردبیل ایجاد کرده است.

شهر سرعین  با داشتن ۲۲ دهنه آب گرم معدنی و مشگین شهر با بیش از ۱۵ ابگرم به عنوان مهمترین کانون آب درمانی ایران شهرت جهانی دارد، آب های گرم این شهرها هر یک با خواص شیمیایی، درمانی و درجه حرارت متفاوت یکی از عوامل مهم جذب گردشگر به منطقه است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …